Shadows Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 När du postar demolåtar på forumet, ska det vara dina egna och inte en cover på någon utgiven låt. Anledningen är att coverlåtar ska "Stimmas". Ledsen.
Shadows Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 (redigerat) Nu har jag iaf gjort min plikt. Självklart lyssnade jag på din cover nu när du lagt upp den. Riktigt, riktigt bra röst skulle jag vilja säga. Alltså väldigt, väldigt bra. Riktigt hög kvalité genomgående på alla instrumenten, spelet då. Mixen är också skön som fan. Har faktiskt inget att klaga på. Lyssnade helt obehindrat och satt bara och njöt! Högsta betyg! Redigerat 11 maj 2005 av Shadows
lavrell Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 Trevligt! Sköter ljudet på denna musikal just nu faktiskt 😲 Tolvskillingsoperan. Dock så använder vi oss av grymma musiker så det går ju inte att jämföra men det låter ju ändå helt okej 😉 synd bara att det bryter mot reglerna ...
Zvanen (oregistrerad) Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 Hehe wow! Riktigt bra! Synd att det inte var trombon-gliss i andra versen bara, istället för trumpeterna 😲 Trombon är mycket häfftigare. Nä men det var jävligt bra!
Nille Postat 11 maj 2005 Trådstartare Postat 11 maj 2005 ja juste nu när man läser reglerna, tusan. aja tar bort den.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.