Funderar på att införskaffa ett iRig åt svärfar. Antingen iRig 2 (iPhone) eller iRig UA (för Android).
Tänker i nuläget på iRig UA då han har en Android padda och synen börjar avta lite. Blir enklare med större display för gubben 😉
Han äger även en mindre förstärkare så det går att koppla vidare även där.
Nu till frågan. Det går ju som sagt att spela in (med olika nedladdningsbara av program och göra enklare mixar med några få effekter. Men hur är det generella ljudet? Drop outs? Laggar det eller sprakar. Är det enklare att använda? Jag använder själv Cubase och Amplitube4.
Försökt att hitta olika ärliga recensioner och på Play Store så verkar Amplitube fått ljumna betyg
Så ja! Nu har jag skrivit av mig. Hit me with your bästa svar och erfarenheter 💪👌👍
Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.
Fråga
VayzeriA
Jupp!
Funderar på att införskaffa ett iRig åt svärfar. Antingen iRig 2 (iPhone) eller iRig UA (för Android).
Tänker i nuläget på iRig UA då han har en Android padda och synen börjar avta lite. Blir enklare med större display för gubben 😉
Han äger även en mindre förstärkare så det går att koppla vidare även där.
Nu till frågan. Det går ju som sagt att spela in (med olika nedladdningsbara av program och göra enklare mixar med några få effekter. Men hur är det generella ljudet? Drop outs? Laggar det eller sprakar. Är det enklare att använda? Jag använder själv Cubase och Amplitube4.
Försökt att hitta olika ärliga recensioner och på Play Store så verkar Amplitube fått ljumna betyg
Så ja! Nu har jag skrivit av mig. Hit me with your bästa svar och erfarenheter 💪👌👍
9 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.