Mossman Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 Jag vill tysta min dator. Kan inte så mycket om detta, men hade tänkt mig tystare fläktar/passiv kylning till cpu:n, grafikkortet och chassifläkten. Kan någon rekommendera saker som passar: Intel P4 3 GHz hyperthreading Nvidia Geforce 4 Chassifläkten vet jag inte (eller vilken som helst passar?) //Mossman
hegobald Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 Åhå.. Endast det bästa är gôtt nog.. Kolla genast in denna planets bästa leverantörer av tysta och effektiva kylanläggningar till din dator på http://www.zalman.co.kr/ Eller så stoppar du din bullriga dator i källarn och skaffar en KVM_switch och lite kablar då förståss.
Mossman Postat 11 maj 2005 Trådstartare Postat 11 maj 2005 Har kollat lite där, men är väldigt osäker på vad som passar till mina grejs. ?? 😎
Zando Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 Socket 478: Zalman CNPS7000B-Cu CPU-Fläkt Socket 478 länk:komplett eller Arctic Cooling Freezer 4 CPU-Kylare Socket 478 (har själv en sådan funkar bra. länk:komplett Socket 775: Arctic Cooling Freezer 7 CPU-Kylare Socket 775 länk:komplett. Kylning för grafikkort kan jag bara rekomendera denna. Zalman VGA-Kylare VF700-Cu länk:komplett 😎 .
Mossman Postat 11 maj 2005 Trådstartare Postat 11 maj 2005 Tack för tipsen. Ska kolla lite noggrannare på dom.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.