Neosus Postat 17 mars 2004 Postat 17 mars 2004 (redigerat) Tjena! Söker videoredigeringsforum. Känner ni till några bra? 😄 Redigerat 18 mars 2004 av Grahn
tordA Postat 25 mars 2004 Postat 25 mars 2004 om du använder SonicFondry's ähh det heter Sony numera- grejor: deras Webpage
tordA Postat 25 mars 2004 Postat 25 mars 2004 är det angående något program eller rent allmänt så där... ?
Neosus Postat 25 mars 2004 Trådstartare Postat 25 mars 2004 (redigerat) Det är lite allmänt. Men jag sitter med Avid XP Pro och redigerar. Jävligt roligt är det. Det var en grejj som jag funderade på och det är: När man importerar en JPG i Avid så vill bilden gärna fladdra. Jäklit irriterande. Vet du av nå bra tips Rockfart? Eller är det nån annan som har tips? 😏 Redigerat 25 mars 2004 av Grahn
tordA Postat 25 mars 2004 Postat 25 mars 2004 När man importerar en JPG i Avid så vill bilden gärna fladdra. klipp av vingarna på den jäkeln så är det färdigflaxat 😏 ähum...(sorry, kunde inte låta bli) njaaa, kan vara att JPG'n är för hårt / lite komprimerat, prova något annat format.
Neosus Postat 26 mars 2004 Trådstartare Postat 26 mars 2004 🙂 Bra tips. Jag sparar ner till tiff filer istället nu. Inbillar mig att det blir bättre. 🙁
Pluffo Postat 26 mars 2004 Postat 26 mars 2004 På http://www.voodoofilm.org/ hittar du ett forum där du kan snacka om det mesta vad gäller skapandet av en film.
Neosus Postat 26 mars 2004 Trådstartare Postat 26 mars 2004 Skitbra Pluffo!! Det var egentligen det forumet jag letade efter. 🙁🙂 Skitbra!!!!!! Tackar!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂
Pluffo Postat 26 mars 2004 Postat 26 mars 2004 Så länge jag får en av dina omtalade muffins så är det ok 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.