Casper Bjerkehagen Postat 14 juli 2022 Postat 14 juli 2022 (redigerat) Lite kul för detta var en av de första låtarna jag mixade som jag inte hade spelat in själv i mitt rum för mer än 10 år sen. Jättekul att komma tillbaka med mycket mer erfarenhet och höra allt genom det. Ruff är volym och pan Master är rätt så statisk mix som jag även slipar lite med en master kedja Alla kan ladda ner MIXOLOGI ljudspåren från forumet 🙂 Allt gott! Casper Master/Mix Ruff MIXOLOGI master2.mp3 MIXOLOGI POP RUFF.mp3 Redigerat 14 juli 2022 av Casper Bjerkehagen 1
Casper Bjerkehagen Postat 14 juli 2022 Trådstartare Postat 14 juli 2022 1 timme sedan sa vayzeria: Den låten har man lyssnat sig trött på 😆💩 Nä, 10 år emellan är lagom 😉🙂
VayzeriA Postat 14 juli 2022 Postat 14 juli 2022 True that. Gjorde en snabb mix av den andra låten med kvinnosång/piano m.m. lite för spår för nåt år sedan. Den första låten provade jag igen för 6 år sedan kanske.... Eller mer. Låter lika illa än idag. Tror låten aldrig riktigt "lyfter". Men men. Tryck vare Studio och Mixologi tidningen så började jag mixa och spela in mer av eget material av varierande kvalité 😆😉👍😃 1
Flizzaff Postat 2 augusti 2022 Postat 2 augusti 2022 Mycket bra. (Jag tänker på The Soundtrack Of Our Lives). Det vore kul att höra en helt utvecklad version som är si-så-där 3-4 minuter lång. Skönt att här höra något som inte är sönder-syntat. Hoppas du har fler låtar på forumet; ska kolla.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.