tjena. sitter just nu med en remix och håller på o pilla med acapellan. Skulle vilja få till samma ljud som avicii har på sin city lights samt på kygos feels like forever. I kygos låt kommer det in efter 50 sekunder. Hur får jag till det? Försökt med vocoder men låter bara som en robot o typ en dålig talkbox. Vill liksom få det här krispiga samtidigt som det nästan känns som en kör. Speciellt i aviciis city lights men krispet i kygos feels like forever. Någon som kan hjälpa mig??
Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.
Fråga
Anatta
tjena. sitter just nu med en remix och håller på o pilla med acapellan. Skulle vilja få till samma ljud som avicii har på sin city lights samt på kygos feels like forever. I kygos låt kommer det in efter 50 sekunder. Hur får jag till det? Försökt med vocoder men låter bara som en robot o typ en dålig talkbox. Vill liksom få det här krispiga samtidigt som det nästan känns som en kör. Speciellt i aviciis city lights men krispet i kygos feels like forever. Någon som kan hjälpa mig??
10 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.