Svennis Postat 9 juli 2022 Postat 9 juli 2022 Hej! Gjort en låt som jag gärna får lite konstruktiv kritik på. Mvh Svennnis 30.mp3
slejnard Postat 9 juli 2022 Postat 9 juli 2022 Jobba på sången! Försök få ihop takt och ton bättre. Pianot i otakt och för starkt mixat.
Bream Postat 9 juli 2022 Postat 9 juli 2022 Ja det är väl en del brister i både framförande och mixning. Men låten som helhet kanske ändå inte är så dum. Var rätt behaglig att lyssna på.
Svennis Postat 11 juli 2022 Trådstartare Postat 11 juli 2022 Tack för konstruktiv kritik gillar jag) Både ris o ros. Ny låt: Any more Konstruktiv kritik önskas. Mvh Svennis 31.mp3
Bream Postat 12 juli 2022 Postat 12 juli 2022 18 timmar sedan sa Svennis: Tack för konstruktiv kritik gillar jag) Både ris o ros. Ny låt: Any more Konstruktiv kritik önskas. Mvh Svennis 31.mp3 Den var fin. Men den påminner rätt mycket om den första låten. Ifall du skulle göra ett album kanske det skulle vara svårt att ha med båda?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.