fredrikberg Postat 26 april 2022 Postat 26 april 2022 Hej! Har skrivit några nya låtar och först ut är "Skål" Min dotter Julie spelar tvärflöjt och har även gjort omslaget. Vänligen Fredrik
Flizzaff Postat 30 april 2022 Postat 30 april 2022 Skön och stämningsfull. Kul att bland allt synt-aktigt här, på forumet, få höra lite "äkta" och akustiska instrument. Mvh Flizzaff.
fredrikberg Postat 3 maj 2022 Trådstartare Postat 3 maj 2022 On 2022-04-30 at 11:44 sa Flizzaff: Skön och stämningsfull. Kul att bland allt synt-aktigt här, på forumet, få höra lite "äkta" och akustiska instrument. Mvh Flizzaff. Hej! Tack så mycket! Roligt att du uppskattar de ringande gitarrerna och trummorna. Blir ju inte lika exakt när allt är spelat men det kan ju också ha sina fördelar. Bästa hälsningar Fredrik
Erik dP Postat 4 maj 2022 Postat 4 maj 2022 Låter bra! I alla fall de 30 sekunder Spotify låter mig lyssna.
fredrikberg Postat 4 maj 2022 Trådstartare Postat 4 maj 2022 9 timmar sedan sa Erik dP: Låter bra! I alla fall de 30 sekunder Spotify låter mig lyssna. Hej! Tack så mycket! Bästa hälsningar Fredrik
slejnard Postat 5 maj 2022 Postat 5 maj 2022 Ja det låter väldigt bra. 70-s vibe med tvärflöjten! Snyggt!
fredrikberg Postat 6 maj 2022 Trådstartare Postat 6 maj 2022 21 timmar sedan sa slejnard: Ja det låter väldigt bra. 70-s vibe med tvärflöjten! Snyggt! Hej! Tack! Det var verkligen roligt att höra. Jag håller 70-talet högt och får mycket inspiration av musiken från den tiden. Bästa hälsningar Fredrik 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.