Henric Svensson Postat 24 april 2022 Postat 24 april 2022 (redigerat) Förfasad över/inspirerad av årets påskfirandet i Sverige sjunger jag Yttrandefrihet blues Har använt mej av en Fender Jazz Bass, en Gretsch Electromatic, en Yamaha Montage samt EZ Drummer. Går ju att tolka in lite vad man vill i låten, ska det diskuteras politik, vänligen håll en anständig ton! Lägger texten längs ner i tråden! Fortsatt trevlig helg på Er alla! Yttrandefrihet blues Text & Musik Henric Svensson 202204 Hallå där bästa herr talman om jag får säga vad jag vill fast jag är en vanlig svenne som finansierar allt det här ni tar oss på en resa som till helvetet bär Hallå där bästa herr talman om jag får tycka vad jag vill så har bägaren runnit över för länge länge länge sen ni tar oss mot vår vilja på en resa som till helvetet bär När förnuftets röst har tystnat och alla bilar brunnit ut är det rimligt då att anta att det blir sanning eller konsekvens för er som tog oss på den resa som till helvetet bar Halla där bästa herr talman om jag får fråga vad jag vill fast jag är en vanlig svenne blir det sanning eller konsekvens för er som tog oss på den resa som till helvetet bar för er som tog oss på den resa som till helvetet bar Yeah Redigerat 24 april 2022 av Henric Svensson
stesson Postat 25 april 2022 Postat 25 april 2022 Härligt sväng! Lite Peps/Wilmer vibbar 🙂. Snygg stereo breddning och panorering. 1
Henric Svensson Postat 25 april 2022 Trådstartare Postat 25 april 2022 2 timmar sedan sa stesson: Härligt sväng! Lite Peps/Wilmer vibbar 🙂. Snygg stereo breddning och panorering. -Tackar ödmjukast!
Henric Svensson Postat 25 april 2022 Trådstartare Postat 25 april 2022 Börjar känna mej nöjd nu...sången och sologitarren har fått lite mer reverb för att limma in lite bättre i mixen och lite mer stånk i trummorna! Over and out!
Henric Svensson Postat 30 april 2022 Trådstartare Postat 30 april 2022 Kommer på Spotify inom kort! https://distrokid.com/hyperfollow/henricsvensson/fest-i-dina-trosor
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.