Erik dP Postat 22 april 2022 Postat 22 april 2022 (redigerat) En lite country-influerad visa av, och med, mig. Jag hade tänkt att det skulle vara lap-steel på denna, men pga avsaknad av en sådan körde jag distad slajdgitarr istället. Redigerat 24 april 2022 av Erik dP
slejnard Postat 22 april 2022 Postat 22 april 2022 Skön låt Erik! Ja vilken slump med släpp samma dag 😄, dessutom countrystuk. 😊
Erik dP Postat 22 april 2022 Trådstartare Postat 22 april 2022 39 minuter sedan sa slejnard: Skön låt Erik! Ja vilken slump med släpp samma dag 😄, dessutom countrystuk. 😊 ...Och slajdgitarr! 1
Erik dP Postat 30 april 2022 Trådstartare Postat 30 april 2022 20 minuter sedan sa Flizzaff: Sången bör framträda tydligare. Jag har märkt hur olika ljudkällor kraftigt påverkar ljudet. Sången kommer fram bra i mina studiolurar (KRK), men när jag lyssnar i de mer vanliga Marshall-lurarna jag har, som återger mer bas, blir sången betydligt mer inbäddad i bastonerna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.