William Apelgren Postat 29 mars 2022 Postat 29 mars 2022 Hej! Jag gjorde Thanks In Advance i samband med dem två föregående låtar jag släppt i min profil. Det är den sista i en serie på 3. Men jag har en ny låt: Hello (Feat. Pic Schmitz) som jag ska släppa här redan i helgen. /William
Flizzaff Postat 29 mars 2022 Postat 29 mars 2022 Jag feedbackar här de sex låtarna: Thanks In Advance. No Time To Die. Take U. Roll The Dice. Higher. This. Jag önskar mer volym på rösten i låten No Time To Die. (Du kanske gjort en grovmixning eller vill att sången ska vara lite i bakgrunden). Roll The Dice är lite rörig i mina öron; trumtakten är svår. Man väntar sig att sångaren ska komma i otakt. I låten This så är sångvolymen för låg och bastrumman för tydlig. This är den slarvigaste låten av de sex. Den ger ett intryck av att aldrig riktigt komma igång. Alla 5 låtar utom This, är välgjorda och låter proffsiga.
William Apelgren Postat 30 mars 2022 Trådstartare Postat 30 mars 2022 Det är kul att du har tittat på flera låtar just för att man ser någon form av progression och hur de hänger ihop. This är den jag gjort tidigast och sen Roll The Dice osv. Tack för feedbacken! Uppskattas mycket. /William
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.