Henric Svensson Postat 27 mars 2022 Postat 27 mars 2022 (redigerat) Hej på Er! Lönehelg - med dessa energi och drivmedelspriser, säg den lycka som varar! Satte ihop en visa med den ekivoka titeln "Fest i dina trosor" med anledning av detta! Roligt att höra om Ni har några synpunkter på låt och mix! Lägger texten längst ner i tråden! Fortsatt trevlig helg på Er alla! Fest i dina trosor Text & Musik Henric Svensson 202203 När du har jobbat som ett svin i ur och skur Gått där och väntat på ditt fönsterkuvert Det kan du bara glömma sluta nu att drömma Vi får ha ljuset släckt ikväll och känna oss fram Lönen kom och lönen gick Bara ben med fotogen Vi har fest i dina trosor med ljuset släckt ikväll När jag kör från jobbet då är tanken halv Rullar sista biten på ångorna fram Det kan du bara glömma sluta nu att drömma Hon säger gasa på med öppna spjäll ikväll Lönen kom och lönen gick Soppatorsk och strömavbrott Det är fest i dina trosor med ljuset släckt ikväll Du har inte mycket kvar i pungen din När Magdalena fått sitt är det tomt och skralt Nu ska vi köpa vapen Fitta fat och handgranat Vi får ha ljuset släckt ikväll och känna oss fram Det är fest i dina trosor med ljuset släckt ikväll Redigerat 27 mars 2022 av Henric Svensson 1
Henric Svensson Postat 28 mars 2022 Trådstartare Postat 28 mars 2022 -Tackar ödmjukast för kommentarer! Projektet känns färdigt så här långt för min del och får ligga till sej i låt lådan så länge! Dags att vandra vidare på nya stigar!
Peter Roos Postat 2 april 2022 Postat 2 april 2022 Som vanligt lysande, Henric! Och du har alltid så perfekta texter till dina låtar (texterna är svårast att få till tycker jag). Hälsar, Peter 1
Henric Svensson Postat 2 april 2022 Trådstartare Postat 2 april 2022 1 timme sedan sa Peter Roos: Som vanligt lysande, Henric! Och du har alltid så perfekta texter till dina låtar (texterna är svårast att få till tycker jag). Hälsar, Peter -Tackar ödmjukast!
Bream Postat 3 april 2022 Postat 3 april 2022 Jag gillade trummorna, speciellt vid 1:00 och 2:22! Är det riktiga akustiska trummor? 1
Henric Svensson Postat 3 april 2022 Trådstartare Postat 3 april 2022 9 timmar sedan sa Bream: Jag gillade trummorna, speciellt vid 1:00 och 2:22! Är det riktiga akustiska trummor? -Nej, det är EZ drummer! Jag spelar inte trummor tyvärr… 1
Henric Svensson Postat 30 april 2022 Trådstartare Postat 30 april 2022 Kommer på Spotify inom kort! https://distrokid.com/hyperfollow/henricsvensson/fest-i-dina-trosor
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.