Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

va läskigt.....aldeles nyss såg jag tråden(som jag lade upp i gallup) lite längre ner på "framsidan".......men nu är den spårlöst borta.....!?!? 🙂😆🙂😱

eller är jag blind???

Jag gjorde i alla fall en gallup där jag frågade hur många som är kaffeberoende..... 😎

Annons
Postat

Ge mig några sökord, för jag har ingen aning om vilken gallup som avses.

Alla gallupar som läggs under kategorin "Gallup" godkänns av mig eller Mats_S. Alla demopostningar får också etiketten Gallup.

I vilken kategori hade du postat?

Postat
Jag gjorde i alla fall en gallup där jag frågade hur många som är kaffeberoende..... 🙂

Ah, nu är vi med. Det var en gallup som inte hade med musikskapande att göra så den godkändes inte. Det var många kaffetrådar på en kort stund 🙂 Ber om ursäkt för förvirringen.

Postat

Ja, det stämmer. Det är när en tråd som kräver moderering inte har blivit godkänd. Av någon dum anledning ligger den kvar i listningen på förstasidan. Har ingen bra lösning på det.

Postat

Som sagt, gallupen är bortplockad och syns inte i kategorin Gallup, men av någon anledning ligger de kvar på förstasidan. Har ingen bra löning på det i skrivande stund.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.