Mr Keys Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 va läskigt.....aldeles nyss såg jag tråden(som jag lade upp i gallup) lite längre ner på "framsidan".......men nu är den spårlöst borta.....!?!? 🙂😆🙂😱 eller är jag blind??? Jag gjorde i alla fall en gallup där jag frågade hur många som är kaffeberoende..... 😎
Mr Keys Postat 11 maj 2005 Trådstartare Postat 11 maj 2005 Jag tror jag misshandlar gallupen....för det blir knas när jag gallupperar.... 😆
Björn Olsberg Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 Ge mig några sökord, för jag har ingen aning om vilken gallup som avses. Alla gallupar som läggs under kategorin "Gallup" godkänns av mig eller Mats_S. Alla demopostningar får också etiketten Gallup. I vilken kategori hade du postat?
Björn Olsberg Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 Var fanns referensen till denna tråd? Och vilken rubrik har den? Kort och gott, kan man se den någonstans?
Björn Olsberg Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 Jag gjorde i alla fall en gallup där jag frågade hur många som är kaffeberoende..... 🙂 Ah, nu är vi med. Det var en gallup som inte hade med musikskapande att göra så den godkändes inte. Det var många kaffetrådar på en kort stund 🙂 Ber om ursäkt för förvirringen.
Itzhak Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 är det inte bättre att plocka bort den tråden då? olsberg? hörrö?
Björn Olsberg Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 Ja, det stämmer. Det är när en tråd som kräver moderering inte har blivit godkänd. Av någon dum anledning ligger den kvar i listningen på förstasidan. Har ingen bra lösning på det.
Björn Olsberg Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 är det inte bättre att plocka bort den tråden då? olsberg? hörrö? Det är precis vad som är gjort.
Björn Olsberg Postat 11 maj 2005 Postat 11 maj 2005 Som sagt, gallupen är bortplockad och syns inte i kategorin Gallup, men av någon anledning ligger de kvar på förstasidan. Har ingen bra löning på det i skrivande stund.
Mr Keys Postat 11 maj 2005 Trådstartare Postat 11 maj 2005 Oj, så den var så off topic att den inte blev godkänd.....?? 🙂 *oops* sorry....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.