Gäst Postat 22 mars 2022 Postat 22 mars 2022 https://denlillaekorren.bandcamp.com/album/we-are-never-giving-up
Jamen Postat 24 mars 2022 Postat 24 mars 2022 (redigerat) 3 in 1? Fina övergångar. Bra och catchy melodi i första delen, snygga harmonier i andra delen, tredje delen också bra melodi, passar fint med texten. Trots skramligt ljud och nån pianoton i början som skorrar lite disharmoniskt, så har låten många kvaliteter som lyser igenom. Redigerat 24 mars 2022 av Jamen
Flizzaff Postat 25 mars 2022 Postat 25 mars 2022 Jag associerar till psykedelisk musik från sextiotalet men via detta trumsound så hör man att det är modernare. Det låter bra men jobba på sången, den låter lite osäker.
danlar1975 Postat 25 mars 2022 Postat 25 mars 2022 Jag tycker det var en väldigt läcker produktion. Känns fräscht och man behåller intresset hela låten igenom. Många snygga passager. Det du kan titta lite på är konsonanterna som är lite för påtagliga, speciellt t:na bör vara lite lägre, och sen upplever jag att pianospelet ibörjan är lite otydligt och saknar riktning, men det kanske är meningen.
Gäst Postat 26 mars 2022 Postat 26 mars 2022 tack för tipsen! tar det m mig, låten kan nog behöva jobbas lite på innan jag lägger ut den på Spotify, ha det fint/ u
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.