Jump to content
Annons

Finnes: Singer-songwriter som gör indie/dark pop med elektroniska vibes. Sökes: Samarbete med musiker (gärna gitarrist). Skapa tillsammans?

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Helsingborg/Skåne/Internet

Länk till min musik: https://soundcloud.com/em-olee/ghost (där finns flera spår)

Spelar lite av varje. 

Har enkel hemmastudio. 

Siktar högt, såklart. 

Önskvärt att du besitter lite studiokunskap, för det saknar jag!

Redigerat av EmOLee
  • EmOLee ändrade titeln till Finnes: Singer-songwriter som gör indie/dark pop med elektroniska vibes. Sökes: Samarbete med musiker (gärna gitarrist). Skapa tillsammans?
Annons
Postat
On 2022-03-21 at 19:26 sa EmOLee:

Helsingborg/Skåne/Internet

Länk till min musik: https://soundcloud.com/em-olee/ghost (där finns flera spår)

Spelar lite av varje. 

Har enkel hemmastudio. 

Siktar högt, såklart. 

Önskvärt att du besitter lite studiokunskap, för det saknar jag!

Hej EmOLee och härligt välkommen till Studio. Jag tycker att du hittat ett skönt indiesound som du bör ta vara på. Det är bland annat detta som gör dig unik. Det blir lätt väldigt tråkigt när allt stöps i samma form. Med detta sagt är samarbete (nästan) alltid trevligt och utvecklande. Har du spelat in och producerat allt själv som ligger på Soundcloud?

Mvh Jon

Postat
46 minuter sedan sa Jon Rinneby:

Hej EmOLee och härligt välkommen till Studio. Jag tycker att du hittat ett skönt indiesound som du bör ta vara på. Det är bland annat detta som gör dig unik. Det blir lätt väldigt tråkigt när allt stöps i samma form. Med detta sagt är samarbete (nästan) alltid trevligt och utvecklande. Har du spelat in och producerat allt själv som ligger på Soundcloud?

Mvh Jon

Hej Jon! 

Tack ska du ha. 

Kul att du lyssnat. Ja, soundet är mitt och det kommer följa med mig! Men det kan bli en snygg mix med någon annan stil i ett samarbete, eller om nån är sugen på att spela med mig. Så tänker jag med mitt inlägg! 

Ja, det är jag som skrivit, spelat in och producerat. Jag är ett enmansprojekt så att säga 🙂

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.