Joe Cool Postat 26 februari 2022 Postat 26 februari 2022 Har precis laddat ned Cubase 11 och varje gång startar den i safe mode och jag vet inte varför🤔 Har precis bytt till pc och känner mig lite borta här
0 Björn Olsberg Postat 2 maj 2022 Postat 2 maj 2022 Hej. Dubbelkoll: är det Cubase eller Windows som startar i Safe Mode? Jag utgår från att det är Cubase som du skriver, och att det är en laglig licens. Knäckta program har ofta en hel del egenheter och innebär en allvarlig risk att installera i datorn. Börja med att inaktivera alla eventuella tredjepartspluggar (alltså alla utom dem från Steinberg själva). Prova också att nollställa inställningarna. Läs mer: https://steinberg.help/cubase_pro/v10.5/en/cubase_nuendo/topics/customizing/customizing_safe_mode_dialog_r.html
0 Björn Olsberg Postat 2 maj 2022 Postat 2 maj 2022 Passade på att förtydliga rubrik från "Safe mode" 🙂
Fråga
Joe Cool
Har precis laddat ned Cubase 11 och varje gång startar den i safe mode och jag vet inte varför🤔 Har precis bytt till pc och känner mig lite borta här
2 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.