Jagers Postat 25 februari 2022 Postat 25 februari 2022 Hej, tänkte köpa en subwoofer till mina monitorer och jag har helt glömt allt vad har med studio att göra. Funderar på en swissonic sub10. Monitorerna är Yamaha HS50M Audio interface är Steinberg UR22 MK2. Går det att koppla ihop alltihopa utan att köpa en annan audio interface? Kommer UR22 Mk2 orka driva allt? Hur ska jag koppla allt och vilka kablar behöver jag? länka gärna till bild på kabel. Vilka inställningar ska jag köra på hårdvara och mjukvara?
0 slejnard Postat 25 februari 2022 Postat 25 februari 2022 Brukligt brukar vara att man kopplar sub från ljudkortet och sen vidare till monitorerna. Vet dock inte hur in/ut- gångar ser ut på din sub.
0 Jagers Postat 19 mars 2022 Trådstartare Postat 19 mars 2022 någon kunnig här som kan ge svar på mina frågor 🙂
0 pme (oregistrerad) Postat 19 mars 2022 Postat 19 mars 2022 1 hour ago, Jagers said: någon kunnig här som kan ge svar på mina frågor 🙂 slejnard har svarat på frågan. Den sub du har tänk köpa har inbyggt filter så du behöver inget nytt ljudkort.
Fråga
Jagers
Hej, tänkte köpa en subwoofer till mina monitorer och jag har helt glömt allt vad har med studio att göra.
Funderar på en swissonic sub10.
Monitorerna är Yamaha HS50M
Audio interface är Steinberg UR22 MK2.
Går det att koppla ihop alltihopa utan att köpa en annan audio interface?
Kommer UR22 Mk2 orka driva allt?
Hur ska jag koppla allt och vilka kablar behöver jag? länka gärna till bild på kabel.
Vilka inställningar ska jag köra på hårdvara och mjukvara?
3 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.