Ethan Waters Postat 19 februari 2022 Postat 19 februari 2022 (redigerat) Hej, Jag söker lite feedback för den här låten jag arbetar med (inte blandad eller behärskad ännu), jag känner mig som om jag har avslutat den, men söker feedback om den. När jag har implementerat feedbacken ska jag försöka behärska / blanda den (jag är ganska hopplös men allt jag kan göra är att försöka). Filtyp: MP3 Längd: 3:34 Filnamn: UTM Unmstrd(MP3) Tack till er som vill hjälpa till! UTM Unmstrd (MP3).mp3 Redigerat 19 februari 2022 av Ethan Waters
slejnard Postat 21 februari 2022 Postat 21 februari 2022 Kan det vara Google translate som spökar? Menar du mixad och mastrad- Blandad och behärskad? 😎
Ethan Waters Postat 23 februari 2022 Trådstartare Postat 23 februari 2022 haha ja, svenska är mitt tredje språk så jag behöver en översättare för några ord 1
Ethan Waters Postat 23 februari 2022 Trådstartare Postat 23 februari 2022 (redigerat) On 2/21/2022 at 9:04 PM, mixamannen said: Fint blandad, lite obehärskat. tack för svaret! vad menar du med obehärskat? Redigerat 23 februari 2022 av Ethan Waters
Flizzaff Postat 25 mars 2022 Postat 25 mars 2022 Bra men trälig disco-bas-trumma. Sång saknas givetvis. Jo, på det hela taget en stämningsfull låt. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.