Wakkist Postat 18 februari 2022 Postat 18 februari 2022 (redigerat) Hej! Jag har ett gäng EDM-spjut (eller nått) som inte går av för hackor! Problemet är att jag är mer av en låtskrivare än producent, och jag söker samarbete med någon som är grym på att mixa just elektronisk musik. Låtarna är så gott som klara, inspelade och grundligt mixade, men jag får inte till den sista finessen. Du kommer att få fria händer att ändra ljuden etc, ge det en chans helt förutsättningslöst. Jag har skrivit låtar i 30 år, ingen nybörjare, så ge drömmen en chans och var delaktig i att skapa något stort💥 Redigerat 18 februari 2022 av Wakkist
Neosus Postat 21 februari 2022 Postat 21 februari 2022 7 minuter sedan sa mixamannen: Va fanken e spjut?? De e en sån där avlång spetsig grej som man kastar.
Wakkist Postat 21 februari 2022 Trådstartare Postat 21 februari 2022 Det är en låt som flyger som ett spjut i natten och träffar lyssnaren precis på den punkt som gör att personen i fråga aldrig kommer vilja sluta lyssna på just detta ”spjut”💥
Casper Bjerkehagen Postat 21 februari 2022 Postat 21 februari 2022 Skicka mig ett dm på instagram så kan vi prata vidare, vill gärna höra demon först och prata om dina förväntningar på mixen osv 🙂 https://www.instagram.com/masteredbycasper/?hl=sv Allt gott!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.