RLARSSON Postat 7 februari 2022 Postat 7 februari 2022 Är det någon mer här som haft problem med att outputen står och blinkar? Vet inte vad det är för fel, tacksam för svar
0 RLARSSON Postat 7 februari 2022 Trådstartare Postat 7 februari 2022 Den blinkar hela tiden när datorn är på
0 slejnard Postat 7 februari 2022 Postat 7 februari 2022 49 minuter sedan sa RLARSSON: Den blinkar hela tiden när datorn är på Jaha okej. Det var skumt. Har den både USB och en strömkabel? Kanske strömkabel är trasig?
0 RLARSSON Postat 7 februari 2022 Trådstartare Postat 7 februari 2022 Både usb och strömkabel ny strömkabeloch usbkabel
0 slejnard Postat 7 februari 2022 Postat 7 februari 2022 Ja då vet jag inte. Har ett likadant kort fast modellen äldre och det blinkar bara när jag stänger datorn. Kan det vara nåt fel i själva ljudkortet månne? Fungerar det öht?
0 Fidden Postat 7 februari 2022 Postat 7 februari 2022 Vad står power source-switchen på baksidan på? Om du har strömkabeln inkopplad ska den vara på 12 V tror jag, om jag tolkade manualen rätt. Har inte kortet själv.
Fråga
RLARSSON
Är det någon mer här som haft problem med att outputen står och blinkar? Vet inte vad det är för fel, tacksam för svar
6 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.