stesson Postat 5 februari 2022 Postat 5 februari 2022 En ny låt som ingen utom jag har hört än :) Feedback välkomnas. Mvh /Stefan
slejnard Postat 5 februari 2022 Postat 5 februari 2022 Snyggt pianospel och väl sjunget! Låten väntar jag på att den ska komma igång. Nåt roligare komp och kanske en akustisk gitarr på refrängen kunde lyfta låten. Är kaggen för stark i volym kanske? Bra jobbat! 👍
Gäst Postat 11 februari 2022 Postat 11 februari 2022 jag lyssnade o gillade låten, stör mig lite på bastrumman, kanske sänka de höga frekvenserna hos den? eller de här lite lådliknande ljudet hos den. texten blir lite svår att följa ibland också ... kanske mer "skimmer" i pianot och produktionen? så det biter till lite ibland, bra låt, så värd att fila vidare på!
Neosus Postat 11 februari 2022 Postat 11 februari 2022 (redigerat) Håller med i kören.. Bra låt som går att arra till hur mycket som helst. Jag gillar ändå det sparsmakade. Går kanske att lägga till nån enkel gitarr, syntgrej eller någon stråke som lyfter refrängen lite. Kicken kanske är lite för hög nivå kanske. De e ju en stråke där hör jag nu.. 🙈 Ja en gitarr på reffen skulle kanske funka? Redigerat 11 februari 2022 av Neosus
Flizzaff Postat 26 mars 2022 Postat 26 mars 2022 Ja ner med trumman. Det är något lite stelt och osäkert i låten men jobba på den fortsättningsvis.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.