Henric Svensson Postat 9 januari 2022 Postat 9 januari 2022 Fick feeling och lirade lite jazz - imorgon är allt som vanligt! 😉
Fidden Postat 9 januari 2022 Postat 9 januari 2022 Detta var rätt gött att lyssna på. Snyggt arrangerat och spelat. Är ingen jazz-fantast, så jag saknar ju lite tydliga melodier och nån hook, men jag ser mellan fingrarna denna gången, för det var så najs. 😄 Den där synteffekten kanske kändes lite väl dramatisk, om man nu ska hitta nåt att hacka på. 1
Henric Svensson Postat 10 januari 2022 Trådstartare Postat 10 januari 2022 18 timmar sedan sa Fidden: Detta var rätt gött att lyssna på. Snyggt arrangerat och spelat. Är ingen jazz-fantast, så jag saknar ju lite tydliga melodier och nån hook, men jag ser mellan fingrarna denna gången, för det var så najs. 😄 Den där synteffekten kanske kändes lite väl dramatisk, om man nu ska hitta nåt att hacka på. -Tack för det, kul att du gillar!
slejnard Postat 10 januari 2022 Postat 10 januari 2022 Ja du får det att låta lätt som en plätt det du gör. Skickliga snygga räkor! Bra 👍 1
Henric Svensson Postat 10 januari 2022 Trådstartare Postat 10 januari 2022 1 timme sedan sa slejnard: Ja du får det att låta lätt som en plätt det du gör. Skickliga snygga räkor! Bra 👍 -Tackar ödmjukast! 🙏
Flizzaff Postat 26 mars 2022 Postat 26 mars 2022 Superbt! Proffsigt. Det vore underbart och kompletterande med sång till låten.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.