Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Skulle vara hjärtligt glad om någon toge sig tid att lämna kritik på detta spår som jag knåpat med en hel del.

Som vanligt välkomnas negativ och dekonstruktiv kritik å det varmaste.

Annons
Postat

Ganska skön lofi känsla ändå. Tycker inte riktigt känslan i trummorna matchar resten, de kändes lite för digitala liksom.

Ibland blev det lite grötigt.

Sen är det något instrument som troligen inte är ett munspel som spelar munspelsharmonier. Det tyckte jag kändes lite märkligt.

Postat
On 1/9/2022 at 10:43 PM, Fidden said:

Ganska skön lofi känsla ändå. Tycker inte riktigt känslan i trummorna matchar resten, de kändes lite för digitala liksom.

Ibland blev det lite grötigt.

Sen är det något instrument som troligen inte är ett munspel som spelar munspelsharmonier. Det tyckte jag kändes lite märkligt.

OK. Ja det är miditrummor körda genom Steinbergs VST-trumset.

Det är ett vanligt munspel men jag ska titta på det där.

Grötigheten bord gå att fixa till.

Stort tack för att du tog dig tid.

• 2 månader senare...
Postat

Jag gillar inte det ljusa fill-in-instrumentet, bort med det. Jag får för mig att låten inte är riktigt färdig.

Fina och intressanta partier finns i låten. Ganska bra låt men här ger den en obefogat experimentell känsla.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.