Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
41 minuter sedan sa slejnard:

Näää skippa. Ta ketchup! 

Nope! Äter inte ketchup alls. På tok för vidrigt för min smak. 

Annons
Postat
24 minuter sedan sa Dark Of Light:

Nämn tre!

Me, my self and I. 🙂

Postat
5 minuter sedan sa slejnard:

Gottva 😃

Synd att förstöra mat med sådant otyg. 

Postat (redigerat)

Hur kan det redan vara ett år sedan stormningen av Capitolium?? 

Redigerat av -k9-
Postat
1 minut sedan sa slejnard:

Jå tiden går fort! Innan den där stormningen så hade jag aldrig tänkt på att det fanns en sån byggnad ens. Vita huset ja, men inte kapetoleum. 

Samma här. 

Postat
1 minut sedan sa slejnard:

Skickat in låten till några obskyra radiostationer. Väntar med att skicka till SR:s musikredaktörer tills den ev finns på Spotify 😃

Cool! Hoppas någon nappar. 

Postat

Sådär ja! Nu får jag ju gå och lägga mig. Hundarna kom just hem efter att varit ute och lekt med en av mina polare.

Så natti natt! 

Postat
6 timmar sedan sa slejnard:

Yes vore kul men när man ser hur många stationer det finns och hur många låtar som antagligen skickas in så känns chansen liten. Men kul att testa! 

Jo tyvärr så är det ju svårt att komma med på någon radios playlist då de oftast bara nytt lägger till folk de känner, för att vara lite konspiratoriskt lagd. 

Postat
10 timmar sedan sa slejnard:

Jå tiden går fort! Innan den där stormningen så hade jag aldrig tänkt på att det fanns en sån byggnad ens. Vita huset ja, men inte kapetoleum. 

Kapetoleum? Se där ja, det var något nytt. Vart ligger den då?

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

😮😮😮😮😮

Är munnen för ståskytte och ögonen för ligg?

Eller ja...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.