Dark Of Light Postat 5 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 5 mars 2022 😈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 mars 2022 Dela Postat 5 mars 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 5 mars 2022 Dela Postat 5 mars 2022 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 Nu börjar strax Vasaloppet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 6 mars 2022 Jag fick till kaosstarten bra va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 Räckte ju att distrahera en person långt fram i startfältet. Snyggt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 Va sa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 Ja bra jobbat! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 Vietnamesiska vårrullar och plättar pd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 Bjuder er alla. Riktigt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 6 mars 2022 Vållulle å prättar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 6 mars 2022 3 timmar sedan sa Fidden: Räckte ju att distrahera en person långt fram i startfältet. Snyggt. Tack! Stundens ingivelse. Jag stack upp ett kvastskaft rätt upp i skidan på en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Tack! Stundens ingivelse. Jag stack upp ett kvastskaft rätt upp i skidan på en. Om ändå :blink: funnits kvar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 Wasaloppet för döva kom igång efter 27;e startskottet. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 55 minuter sedan sa Fidden: Om ändå :blink: funnits kvar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 Man borde samla alla smilisar i en mapp... på min dator. Varför har man inte tänkt på det tidigare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 mars 2022 Trådstartare Dela Postat 6 mars 2022 (redigerat) 1 timme sedan sa Fidden: Om ändå funnits kvar... Redigerat 6 mars 2022 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 Nån film om Vasaloppet på Netflix. Kollar nu. Bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 11 minuter sedan sa slejnard: Nån film om Vasaloppet på Netflix. Kollar nu. Bra! Här blev det filmen om revolutionen i Ukraina, som också finns på Netflix. Helt sjukt vad det där folket ska behöva utstå. Kollade på lite streams från Ryssland tidigare idag. De har precis samma typ av polisstyrkor där på gatorna just nu, som griper alla som protesterar mot kriget. De slår till innan för många samlats, så någon revolution blir det nog inte där 😟 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 Jo för fan det ska det. Dom har varit undertrycka nog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 Pruttin håller på att gräva sin egen grav nu verkar det som. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 Nej nej, han får härja ostört vad det verkar. Fast ja, hur detta inte skulle spåra till ww3 har jag svårt att se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 6 mars 2022 Dela Postat 6 mars 2022 Jo precis. Hittills får han härja fritt men frågan är hur länge det håller. Ger han sig på nato länderna så blir det ww3. Det tror jag iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 7 mars 2022 Dela Postat 7 mars 2022 Fy 17 och blä för krig! Morn å KPD ☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 7 mars 2022 Dela Postat 7 mars 2022 11 timmar sedan sa Fidden: Här blev det filmen om revolutionen i Ukraina, som också finns på Netflix. Helt sjukt vad det där folket ska behöva utstå. Kollade på lite streams från Ryssland tidigare idag. De har precis samma typ av polisstyrkor där på gatorna just nu, som griper alla som protesterar mot kriget. De slår till innan för många samlats, så någon revolution blir det nog inte där 😟 Har för mig att just den typen av polisstyrkor är samma grupp som vaktar i ryska fängelser (?) * * * Nu överväger Putin att sätta in Wagner-gruppen i Kiev-offensiven. Hårdföra pojkar det där… Usch! #stayprepped Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pme (oregistrerad) Postat 7 mars 2022 Dela Postat 7 mars 2022 58 minutes ago, CHAE said: Har för mig att just den typen av polisstyrkor är samma grupp som vaktar i ryska fängelser (?) * * * Nu överväger Putin att sätta in Wagner-gruppen i Kiev-offensiven. Hårdföra pojkar det där… Usch! #stayprepped Man tänker köpa legoknektar från Syrien. Går nog inte så bra för tsaren, ryska soldater vill inte döda bröder och systrar i Ukraina inte heller vill de riskera sina liv för lillebror biter tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 7 mars 2022 Dela Postat 7 mars 2022 Wagner? Ska dom spela stalinorgel också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts