Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
59 minuter sedan sa Fidden:

Detta är trådens senaste inlägg. Glöm inte det.

Nej de e de inte nej! 

bjorn.GIF.8932d6f332962a91ccf8c0a89a1f20a7.GIF

Postat

Mm, det finns en plats till honom med.

Funderar på att placera honom i telefonbåset. Ett nytt straff jag kommit på. Ett litet bås ungefär 1,4m X 60cm X 60cm med en telefon. Inget mer. Men telefonen ringer konstant med försäljare som ringer. Tänk också på att straffet är i all evighet.

• Haha 1
Postat
22 minuter sedan sa Neosus:

Tredje Världskriget Ryssland Kina mot USA och Europa (Nato/EU). Är det vad som kommer att hända i framtiden?

smileys-thinking-029488_zpsbytadrj8.GIF.4ca9c0b5d6bfc2d195a419f16d0ba8f3.GIF

Ja skit är vad det är. Tror detta varit på gång sen -97 mer eller mindre. För många gamla gubbar vid makten. BORT! Put in the box.

Postat

Det här med att väst säger att Ryssland ska fråntas möjligheten att använda teknologi. Som tillverkas i Kina. Som är polare med ryssen.

Postat

Nä prexciiiiiis.. Dom tänker ingenting överhuvudtaaaaaget.

Man blir förbaaaaaaannad!

Dessutom köpte jag mig en gelpenna. Fullständigt värdelös..... Ändå är det en Pilot penna.

Man blir förbaaaaaaaaannad!

Fiskpinnaaaaaaaar på det! 

Postat
39 minuter sedan sa slejnard:

Hoppas på snabbt och lyckligt slut. Mallorca lär man ju kunna glömma och resa till. 

Hade du bokat nåt?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.