Neosus Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 En kanna kaffe på he! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 Ooh.. PT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 Grattis 😽 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 18 februari 2022 8 minuter sedan sa slejnard: "Grattis" 😒 Såja... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 Tänker mig nåt sånt häääär då va. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 Jodå det där ser bra ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 Ja mycket bra! 👍☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 18 februari 2022 Var är smörjgropen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 18 februari 2022 Ja, sovrummet alltså? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 I klädkammaren. Det är snedvägg över sängen med ett takfönster, så det är inte riktigt lika klaustrofobiskt som det verkar i skissen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 (redigerat) Najs, nu blev jag sugen på att "göra om" här hemma också. Bara nåt litet tjafs på väggarna där också, Fidden så vore det pricken över moset. Edit: Eller, jag säger det samtidigt som jag utan tvekan gillar "psykopatinredning", eller minimalism in absurdum om man så vill. Redigerat 18 februari 2022 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 Här då, DoL. This is where no magic will ever happen 😄 Drog in O-tapeter, för att illustrera hur det inte kommer låta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 5 minuter sedan sa Pico: Najs, nu blev jag sugen på att "göra om" här hemma också. Bara nåt litet tjafs på väggarna där också, Fidden så vore det pricken över moset. Edit: Eller, jag säger det samtidigt som jag utan tvekan gillar "psykopatinredning", eller minimalism in absurdum om man så vill. Jag är 100% väggpsykopat. Men jag sätter nog upp min enda tavla. Som jag fick i present. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 Det ena golvet ingår. Det andra får man betala extra för. Vilket hade ni valt, om ni inte visste vad de kostade? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 2025. Kaffebryggaren är precis fylld med vatten och jag vänder huvudet och sneglar ut i vardagsrummet. Fan vilket bra tips han kom med, den där Pico. Tavlor är ju fan skitsnyggt. Nåväl, skit i det nu. Fokusera. Hur gör man sig egentligen av med ett lik. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 18 februari 2022 9 minuter sedan sa Fidden: Hur gör man sig egentligen av med ett lik. Ja, där kommer ju golvet in som en viktig detalj. Om man ska göra en John Christie (du har väl sett 10 Rillington Place?) och gömma liken bakom väggar eller under golvet alltså. Det gäller att göra det lätt öppnat och lätt att försluta igen. Då är ju den där gammaldags alt. 2 en bra lösning. Dock rent estetiskt föredrar jag alt.1. Det finns ju alternativ, man kan göra en Dennis Nielsen och trycka in kött i avloppsrören men det fungerar ju inte i längden. Inte på tvären heller, det blir stopp. Problemet är ju ofta lukten. här nere doftar det ju svavel mest så det är inget problem men där uppe... Doftgrahnar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 (redigerat) Det hänger en jäklarns massa här uppe. Tur är att vi har massor med änglar som kan vifta bort odörerna oxå. 👼 Redigerat 18 februari 2022 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 Det mörka golvet fidden! Tips på tavlor: inramade lp skivor. Hemmaplan för ÄIF. Vi ligger under med 3-4 mot Haparanda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 Skitmatch! 3-12 å två matchstraff. Få se om det blir kurr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 Inget mer kurr än de som föranledde matchstraffen. Inte lätt spela 5 mot 3 i 5 minuter. Nu är jag då hemma . Kanske kan ta mig lite tid i studion imorn. Nya idéer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 februari 2022 Dela Postat 18 februari 2022 5 timmar sedan sa Neosus: En kanna kaffe på he! He lät gott he men får vänta till imorn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 februari 2022 Dela Postat 19 februari 2022 Och imorgon är ju idag! Kadaffi på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 19 februari 2022 12 timmar sedan sa slejnard: Det mörka golvet fidden! Tips på tavlor: inramade lp skivor. Låter omständligt när man ska spela dem? 1 timme sedan sa Fidden: Och imorgon är ju idag! Kadaffi på det. Kadaffi låter hälsa att han minsann heter Khadaffi. Ja, han läser tråden, gnällig djävel är vad han är... Han sorterar glödande skruv på sjunde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 19 februari 2022 Dela Postat 19 februari 2022 Åh förlåt. Khaffe på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari 2022 Dela Postat 19 februari 2022 Sovmorgon varte å det snöar ännu. Dol? KPD! Spännande i curling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari 2022 Dela Postat 19 februari 2022 30 minuter sedan sa Dark Of Light: Låter omständligt när man ska spela Mmm 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 februari 2022 Dela Postat 19 februari 2022 Nyskottad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 19 februari 2022 1 timme sedan sa slejnard: Nyskottad! Känns snönt ändå att se till att du rör på dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 19 februari 2022 Ja inte på något sexuellt sätt då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 19 februari 2022 Fast det kanske bor en SM i dig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts