Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fått erbjudande om fiber här i glesbygden. De har visst fått pengar från post å telestyrelsen. Har ni nån erfarenhet från Open infra??? Jag är skeptisk! Sjukt oprofessionellt att komma å knacka dörr å inte ens ha nåt visitkort. Skrev inte på nåt. 

Postat

Suttit och lekt med sweet home 3D och planerat nya lyan. Just nu verkar det som att jag kommer sova i klädkammaren xD

Postat
5 timmar sedan sa slejnard:

Resa bokad till Mallis i maj. Hoppas det inte blir krig eller nå annat skit. 😊

Perfekt! Näh, jag har kollat i maj och risken för att Ryssen "av misstag" skjuter ner ditt plan bara runt 47%. Risken för att just ditt plan kapas av terrorister har jag personligen sett till är 0 men då måste jag ju kompensera uppåt med risken för rent mekaniska fel. Ja som att ett "oväntat" fel på navigations systemet plötsligt tycker att planet ska dyka ner över havet eller att toaletterna får baksug.

Miljön påverkas inte heller nämnvärt så att jordens undergång påskyndas bara med ca 2,3%. Gällande framtida virus mutationer... Tjaah, vet inte hur mycket jag ska avslöja men... ääh, det kunde varit värre...

Kpd & semla?

Postat
3 timmar sedan sa Neosus:

Jag ska resa oxå! En inre resa till lugnet! 

Nej, jag har tittat i listan. Det är inte din tur än. Gudh får leva ett tag till.

Postat
17 minuter sedan sa Dark Of Light:

Perfekt! Näh, jag har kollat i maj och risken för att Ryssen "av misstag" skjuter ner ditt plan bara runt 47%. Risken för att just ditt plan kapas av terrorister har jag personligen sett till är 0 men då måste jag ju kompensera uppåt med risken för rent mekaniska fel. Ja som att ett "oväntat" fel på navigations systemet plötsligt tycker att planet ska dyka ner över havet eller att toaletterna får baksug.

Miljön påverkas inte heller nämnvärt så att jordens undergång påskyndas bara med ca 2,3%. Gällande framtida virus mutationer... Tjaah, vet inte hur mycket jag ska avslöja men... ääh, det kunde varit värre...

Kpd & semla?

Ja hoppet lever 😃👍

KPD ja men har ingen semla ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.