slejnard Postat 17 februari 2022 Postat 17 februari 2022 Lyssnar Frank Zappa - Apostrophy. Så jälla bra! KULT!
Dark Of Light Postat 17 februari 2022 Trådstartare Postat 17 februari 2022 Luta den inte mot väggen...
slejnard Postat 17 februari 2022 Postat 17 februari 2022 Fått erbjudande om fiber här i glesbygden. De har visst fått pengar från post å telestyrelsen. Har ni nån erfarenhet från Open infra??? Jag är skeptisk! Sjukt oprofessionellt att komma å knacka dörr å inte ens ha nåt visitkort. Skrev inte på nåt.
Dark Of Light Postat 17 februari 2022 Trådstartare Postat 17 februari 2022 Det där, det är bögarnas fel!
Dark Of Light Postat 17 februari 2022 Trådstartare Postat 17 februari 2022 Aldrig hört talas om Open Infra... Låter som en plågsam operation.
slejnard Postat 17 februari 2022 Postat 17 februari 2022 Ja eller hur … hade inte heller hört om dom . De är visst heta på ARN!
Fidden Postat 17 februari 2022 Postat 17 februari 2022 Suttit och lekt med sweet home 3D och planerat nya lyan. Just nu verkar det som att jag kommer sova i klädkammaren xD
slejnard Postat 18 februari 2022 Postat 18 februari 2022 Det blir bra det ! Ska resten vara studio då? 😄 Morn å KPD å OS på agendan
Fidden Postat 18 februari 2022 Postat 18 februari 2022 Japp, resten blir studio. 😆 Iallafall nästan allt.
slejnard Postat 18 februari 2022 Postat 18 februari 2022 11 minuter sedan sa Fidden: Japp, resten blir studio. 😆 Iallafall nästan allt. Härligt! 🤩😂
slejnard Postat 18 februari 2022 Postat 18 februari 2022 Resa bokad till Mallis i maj. Hoppas det inte blir krig eller nå annat skit. 😊
Fidden Postat 18 februari 2022 Postat 18 februari 2022 Kul! Jag ska också ut och resa i maj. Ska åka till Mullsjö.
Dark Of Light Postat 18 februari 2022 Trådstartare Postat 18 februari 2022 5 timmar sedan sa slejnard: Resa bokad till Mallis i maj. Hoppas det inte blir krig eller nå annat skit. 😊 Perfekt! Näh, jag har kollat i maj och risken för att Ryssen "av misstag" skjuter ner ditt plan bara runt 47%. Risken för att just ditt plan kapas av terrorister har jag personligen sett till är 0 men då måste jag ju kompensera uppåt med risken för rent mekaniska fel. Ja som att ett "oväntat" fel på navigations systemet plötsligt tycker att planet ska dyka ner över havet eller att toaletterna får baksug. Miljön påverkas inte heller nämnvärt så att jordens undergång påskyndas bara med ca 2,3%. Gällande framtida virus mutationer... Tjaah, vet inte hur mycket jag ska avslöja men... ääh, det kunde varit värre... Kpd & semla?
Dark Of Light Postat 18 februari 2022 Trådstartare Postat 18 februari 2022 3 timmar sedan sa Neosus: Jag ska resa oxå! En inre resa till lugnet! Nej, jag har tittat i listan. Det är inte din tur än. Gudh får leva ett tag till.
slejnard Postat 18 februari 2022 Postat 18 februari 2022 17 minuter sedan sa Dark Of Light: Perfekt! Näh, jag har kollat i maj och risken för att Ryssen "av misstag" skjuter ner ditt plan bara runt 47%. Risken för att just ditt plan kapas av terrorister har jag personligen sett till är 0 men då måste jag ju kompensera uppåt med risken för rent mekaniska fel. Ja som att ett "oväntat" fel på navigations systemet plötsligt tycker att planet ska dyka ner över havet eller att toaletterna får baksug. Miljön påverkas inte heller nämnvärt så att jordens undergång påskyndas bara med ca 2,3%. Gällande framtida virus mutationer... Tjaah, vet inte hur mycket jag ska avslöja men... ääh, det kunde varit värre... Kpd & semla? Ja hoppet lever 😃👍 KPD ja men har ingen semla ☺️
Recommended Posts