Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
26 minuter sedan sa Neosus:

Nej nu bränner jag på en kaffepanna.. Tänker sitta oppe och skriva hits.

Samma här för å orka nattens gig. Vi roddar fram grejerna vid 21. Längesen man gjorde kaffe så här sent! Lycka till med hitsen 👍

vart fläskfilé här. Å ris

Postat

Va tråkit melodifestivalen har blivit. Nog vet jag väl iallafall om ett bidrag som inte kom med i tävlingen som har varit bättre än många iallafall..

Banne mej!  smileys-thinking-029488_zpsbytadrj8.GIF.4ca9c0b5d6bfc2d195a419f16d0ba8f3.GIF

Postat

Ja idag orkade jag inte kolla på det där. Var till och med tvungen att stänga av ljudet på curlingen innan för det var för hetsigt.

Postat
2 timmar sedan sa Neosus:

Va tråkit melodifestivalen har blivit. Nog vet jag väl iallafall om ett bidrag som inte kom med i tävlingen som har varit bättre än många iallafall..

Banne mej!  smileys-thinking-029488_zpsbytadrj8.GIF.4ca9c0b5d6bfc2d195a419f16d0ba8f3.GIF

Japp! 

Första set avklarat. Känns rätt bra. Inte så mkt folk ännu och haft lite problem med gitarrljudet. Nu kör vi järnet! 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.