Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Lite kul med olika band i Påspårert nu. Bäst tycker jag Leoglass och Vargas (eller vad hette) varit det bästa bandet att ersätta Augustifalmiljen med. Bo Kaspers var OK dock. 

Annons
Postat
8 timmar sedan sa Dark Of Light:

Men nu tycker jag att vi koncentrerar oss på kommande midsommar istället!

Ett sätt att få bort onödig vätska från kroppen, och därmed bli mer koncentrerad, är att börja dagen med en kpd.

Postat
11 timmar sedan sa Dark Of Light:

Men nu tycker jag att vi koncentrerar oss på kommande midsommar istället!

Tok heller! JVM först. 😵

Postat
2 timmar sedan sa slejnard:

Ja lite mer eller mindre av dig mår nog alla bra av. 

Bättre en koncentrerad DoL i tråden än en utspädd Slej i skogen, som vi brukar säga här.

Är det kpd?

• Gilla 1
Postat

Vad värdelöst det känns att gå och handla när jag bara får lyfta 5kg högst just nu. Får ju inte med sig något alls ifrån butiken med en så låg max last. 

Postat

Nu blev det ju trevligare bilder där till höger med. Tack för det Dol. 

Postat (redigerat)

Kul nu finns inte förbanden jag behöver för att lägga om såret att köpa på apoteken här heller. Måsta åka till Borlänge för att kunna köpa dem. Eller beställa online och få dem på onsdag eller torsdag. 

Borde ju kollat det tidigare, men jag är för gammal för att fatta att apoteken inte längre är vad de var förr. 

Redigerat av -k9-
Postat

Ja bra match! Har också bojkottat VM tidigare pga deras människosyn och tillbedjan till mammon men men. Sport är sport och det ger mycket. Det har vi hållit på med i evinnerliga tider och ska fortsätta med. Hoppas de får en snökanon i julklapp Arabien. Kanske en pepparkaka också så de blir snälla 😉 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.