Dark Of Light Postat 10 december 2022 Trådstartare Postat 10 december 2022 Legenchet pechöwer ferjen. Många ålika sån. Nu lite tris åck kro i ferjen. Inredinksartikekt fichar en sån snabb. Liite ferj. Liite taffår. Liite mööbel. Liite jus. Pettre fiilin´. Klart. Cheja swerje. Tack.
Dark Of Light Postat 10 december 2022 Trådstartare Postat 10 december 2022 I mit tykker. Tet tä er väldig vin... va sejer man wenska... Äpis pete?
Fidden Postat 10 december 2022 Postat 10 december 2022 Oj det var en rejäl ninja. En hel armé hann marchera förbi utan att jag märkte nåt.
Dark Of Light Postat 10 december 2022 Trådstartare Postat 10 december 2022 2 timmar sedan sa slejnard: Är du full? 😊 Cnej. Jak öfa på min aksent efpanjol!
slejnard Postat 11 december 2022 Postat 11 december 2022 7 timmar sedan sa Dark Of Light: Cnej. Jak öfa på min aksent efpanjol! Okej då fattar jag. 😃 Morn å KPD
slejnard Postat 11 december 2022 Postat 11 december 2022 Nu är gården skottad. Skönt med fysisk aktivitet och frisk luft. Luften luftigare
Dark Of Light Postat 11 december 2022 Trådstartare Postat 11 december 2022 2 minuter sedan sa slejnard: Nu är gården skottad, men till vilken nytta? Det kommer ju mer av det vita helvetet. Så ini helvete jobbigt den där djävla snön alltså. Ont överallt och kallt är det. För djävligt...
slejnard Postat 11 december 2022 Postat 11 december 2022 Skulle kunna va. Men se det var förra vintern. Denna vinter får södra delarna av landet sin beskärda del och det är deras tur att svära och gorma! Alternativt så älskar de snö ⛄️
Fidden Postat 11 december 2022 Postat 11 december 2022 Ja jag har tjänstefolk som sköter den där biten.
slejnard Postat 11 december 2022 Postat 11 december 2022 Adlig börd förstår/ser jag 😃. åja, själv är bäste dräng 😉
slejnard Postat 11 december 2022 Postat 11 december 2022 Menar alltså att jag sopar, skottar och städar mitt eget hushåll. De stora vägarna sköter grannen och plogbills rörelsen. Funkar 👌🏾 perfekt
Dark Of Light Postat 11 december 2022 Trådstartare Postat 11 december 2022 3 timmar sedan sa slejnard: Skulle kunna va. Men se det var förra vintern. Denna vinter får södra delarna av landet sin beskärda del och det är deras tur att svära och gorma! Alternativt så älskar de snö ⛄️ Ja jag har smådjävlar som sköter den där biten.
Dark Of Light Postat 11 december 2022 Trådstartare Postat 11 december 2022 On 2022-12-04 at 10:47 sa slejnard: Skottat hela gårdsplanen för första (och förhoppningsvis sista) gången denna vinter. Jag älskar att det inte knappt kommit nån snö här. Fortsätter att våga oälska vintern 😎 Vad har ni för väder i Skövde Dol? Ska du ha igen en skopa snö för det du gav förra vintern? Mmm. Du glömmer fort Slej 😁👈 snö.
Dark Of Light Postat 12 december 2022 Trådstartare Postat 12 december 2022 En del hävdar att han är överallt. Jag är skeptisk. Ren el? Bra idé, men räcker renarna? Jag är skeptisk.
slejnard Postat 12 december 2022 Postat 12 december 2022 9 timmar sedan sa Fidden: Såg du Neo nånstans? Nej men förnimmer honom lite varstans. ☕️
slejnard Postat 12 december 2022 Postat 12 december 2022 Jag har dock sett honom och pratat m d honom i egen hög person vid ett tillfälle för några år sedan. En mycket trevlig person! Vi var på längsta turné som ni kanske minns?
slejnard Postat 12 december 2022 Postat 12 december 2022 Som längst har vi varit till Vimmerby med husbilen! Men jag personligen har varit land och rike runt. Följde mycket med farsan som barn och som vuxen lite varstans. Amerika ligger kvar som ett drömmål att färdas till. Både nord och syd… Ja Oceanien också förstås. Där bor min bror. Vill åka dit! Har många drömmars mål att åka till. I sinom tid… i sinom tid.. . En vacker dag så! Min salig far var en riktig globetrotter. Antar att resande ligger i mina gener. Antecknar ni?
slejnard Postat 12 december 2022 Postat 12 december 2022 Morsan har också rest mycket som ung! Nu är hon rädd att flyga och har blivit äldre. Fyllde 80 i somras.
Recommended Posts