Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Legenchet pechöwer ferjen. Många ålika sån. Nu lite tris åck kro i ferjen. Inredinksartikekt fichar en sån snabb. Liite ferj. Liite taffår. Liite mööbel. Liite jus. Pettre fiilin´. Klart. Cheja swerje.
Tack.

Annons
Postat
2 minuter sedan sa slejnard:

Nu är gården skottad, men till vilken nytta? Det kommer ju mer av det vita helvetet. Så ini helvete jobbigt den där djävla snön alltså. Ont överallt och kallt är det.

För djävligt...

julli-kaffe.GIF.16e2f63255d0c6c6bc292df5a8cb384b.gif

Postat
3 timmar sedan sa slejnard:

Skulle kunna va. Men se det var förra vintern. Denna vinter får södra delarna av landet sin beskärda del och det är deras tur att svära och gorma! Alternativt så älskar de snö ️ 

Ja jag har smådjävlar som sköter den där biten.

Postat
On 2022-12-04 at 10:47 sa slejnard:

Skottat hela gårdsplanen för första (och förhoppningsvis sista) gången denna vinter. Jag älskar att det inte knappt kommit nån snö här. Fortsätter att våga oälska vintern 😎

Vad har ni för väder i Skövde Dol? Ska du ha igen en skopa snö för det du gav förra vintern? 

Mmm. Du glömmer fort Slej 😁SnowballSmileyGotcha.gif👈 snö.

Postat

Som längst har vi varit till Vimmerby med husbilen! Men jag personligen har varit land och rike runt. Följde mycket med farsan som barn och som vuxen lite varstans. Amerika ligger kvar som ett drömmål att färdas till. Både nord och syd… 

Ja Oceanien också förstås. Där bor min bror. Vill åka dit! Har många drömmars mål att åka till. I sinom tid… i sinom tid.. . En vacker dag så! Min salig far var en riktig globetrotter. Antar att resande ligger i mina gener.

Antecknar ni? 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.