slejnard Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 RIP Svenne Hedlund 🥲 Tack men n j tack till m r KPD just nu. Får inte bli för mycket i kistan av den varan. Vart smoothie gjord på blåbär och röda vinbär (härproducerad) samt två toast till frukosten.
Dark Of Light Postat 3 december 2022 Trådstartare Postat 3 december 2022 Det går utför. Du ser, hårda tider mjuka män. Smoothie vs. Kaffe. Toast vs. Rå tjötthfärsh.
Neosus Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 Köttfria köttbulllar! Herre guuuuuud... Kan ju inte heta köttbullar när det inte är kött i bullarna. Det kan inte heta bullar heller eftersom det är bollar av kött men som inte är kött men som heter så fast ändå inte när dom är fria av kött. Men ändå! Lixom! Man blir ju förbajjad!
slejnard Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 43 minuter sedan sa Dark Of Light: Det går utför. Du ser, hårda tider mjuka män. Smoothie vs. Kaffe. Toast vs. Rå tjötthfärsh. Åja. Vart fesksoppa te lunch 😎
slejnard Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 35 minuter sedan sa Neosus: Men feskpinnar däremot.. DE gå bra de! Har du provat göra risotton ännu? Låter lite ensidigt med feskpennar ☺️
slejnard Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 37 minuter sedan sa Neosus: Köttfria köttbulllar! Herre guuuuuud... Kan ju inte heta köttbullar när det inte är kött i bullarna. Det kan inte heta bullar heller eftersom det är bollar av kött men som inte är kött men som heter så fast ändå inte när dom är fria av kött. Men ändå! Lixom! Man blir ju förbajjad! Håller med! Borde heta vegbollar!
Neosus Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 5 minuter sedan sa slejnard: Har du provat göra risotton ännu? Låter lite ensidigt med feskpennar ☺️ Har inte provat än men jag ska. Sen. Nångång. 1
Neosus Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 Ska eller har den höjts? El-skatten alltså? Med 9 % alltså? Fan alltså?
slejnard Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 9 minuter sedan sa Neosus: Ska eller har den höjts? El-skatten alltså? Med 9 % alltså? Fan alltså? Dom pratar om att höja den. Åt hellvette med ett sånt uselt förslag. Ta sig i kragen regeringen 2022 och dess svans! Annars jävlar får ni med mig att göra 🤬
slejnard Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 Skickar dom direkt till Dols källare utan att passera gå!
slejnard Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 Här är lösningen på elpriset! Rättvist och logiskt för alla. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/villaagarna-i-lulea-sank-skatten-och-momsen-eller-elstod-tll-alla Ska vi säga Amen på den?
Fidden Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 Kollar hocky. Hv vs Rögle. Enligt kommentatorn är det otroligt viktigt att det är hv eller Rögle som gör nästa mål, om det nu blir några fler. Antar det bara är att hålla med.
slejnard Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 Hmmm. kollar st aidans på SVT play. Behagligt tempo. Plingar lite gitarr unplugged i soffan också. Var ett tag sen jag hade lust med det. Minns när jag var ung… då satt jag klistrad med guran och övade teknik framför tvn. Ger resultat idag och allt övande har landat. Även om jag inte är lika snabb 💨
CHAE Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 6 timmar sedan sa slejnard: RIP Svenne Hedlund 🥲 Tack men n j tack till m r KPD just nu. Får inte bli för mycket i kistan av den varan. Vart smoothie gjord på blåbär och röda vinbär (härproducerad) samt två toast till frukosten. RP Svenne Hedlund😕 3 timmar sedan sa Neosus: Köttfria köttbulllar! Herre guuuuuud... Kan ju inte heta köttbullar när det inte är kött i bullarna. Det kan inte heta bullar heller eftersom det är bollar av kött men som inte är kött men som heter så fast ändå inte när dom är fria av kött. Men ändå! Lixom! Man blir ju förbajjad! Bollar av kötth!
CHAE Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 I dag har Grinchen varit på julmarknad. (Civilklädd som sig bör så klart)
Neosus Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 Prepared for The Julglöggs War III! Har ni fyllt på nötlagret, you nuts?
slejnard Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 Ser nu Jingle Jangle - en magisk jul på Netflix. Lite barnslig men verkar bra so far. Välgjord!
Dark Of Light Postat 3 december 2022 Trådstartare Postat 3 december 2022 Jag vet hur den slutar. Betjänten Ben Dover har ett förhållande med godsägarens fru, Limón Curd, (mycket saftiga scener med dessa två utlovas i slutet. Bl a en trekant med en indian och tre hinkar). Direktör Boneriffic P Cockstuffington och hans två tvilling sekreterare invaderar den chilenska städkärringen Britney Speared så oväntat att hon får tyg i sig. Hennes son Klas Speared blir ihop med Ben Dovers dammsugare. De tre hinkarna töms i kärnkraftverket på vinden och det resulterar i en tidsparadox där Bysten får nytt liv som Forrest Hump, häradsbetäckaren. Flygplanet hittas men bara lite. Månen kommer till slut tillbaka på sin bana och den mystiska främlingen visar sig vara en statist.
slejnard Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 Sett klart den nu. Spännande alternativt slut där Dol! 😃
slejnard Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 På tal om måne. Har ni Stellarium appen? Där ser man perfekt stjärnkarta. Filmen var förresten riktigt bra! Handlade om en uppfinnare.
Dark Of Light Postat 3 december 2022 Trådstartare Postat 3 december 2022 Hm... Jag börjar sakta men säkert att misstänka att det rör sig om minst två olika filmer..?
Fidden Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 (redigerat) Har följt alla säsonger av "Så mycket bättre", men årets omgång klarade jag bara av 2 avsnitt av. Artisterna och deras tolkningar kändes inte som de talade till mig som de brukar. Men det stoppar mig inte från att göra något så mycket sämre än originalet av @drloop och Mikael Haglund i ingen.vet Öronen är lite trötta nu, men jag hör att det är nåt som är fel i mixen. Kanske fixar till det imorgon. Sorry. Edit från framtiden med ny mix: Redigerat 4 december 2022 av Fidden länk till originalet
CHAE Postat 3 december 2022 Postat 3 december 2022 På tal om ”På spåret”; en SSK-kollega från akuten (som är klättare) var med och fotofrontade när staden i fråga Västervik. Nu ska han få höra det så länge han lever😈 Tyckte att de borde sätta upp en bild på honom vid ak-entrén med en tillhörande bildtext; ”känd från TV”. Fuel’d by wine-CHAE🍷 1
Recommended Posts