Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Matbudet ville ställa en fråga. Fråga på du, sa jag. Då frågade han om man kan reklamera en spruta som han fått i ryggen. 

Trodde han skulle fråga om vägen eller nåt...

Postat

Varför i heeeela helvete måste jag alltid välja användarprofil på HBO Max när mitt konto bara har en enda jävla profil?

Postat
27 minuter sedan sa Pico:

Varför i heeeela helvete måste jag alltid välja användarprofil på HBO Max när mitt konto bara har en enda jävla profil?

Det behöver jag göra på Netflix, men inte HBO...

Postat
14 minuter sedan sa slejnard:

Det kan man fråga sej slej. Kan he va nån typ av i-landsproblem? Kanske nån säkerhetsgrej 🤔

I-landsproblem? Tveklöst. Säkerhetsgrej? I fail to see how... Jag tror det bara var att de i utvecklingsprojektet spenderade pengar på typ tandtråd och exotiska dansare istället för en UX-designer.

Postat
Just nu sa Fidden:

Det behöver jag göra på Netflix, men inte HBO...

Da flyin' fuck? Med andra ord så borde jag teoretiskt kunna fucka upp min Netflix och fixa HBO. Att jag skulle få båda att vara OK känns direkt orimligt i grunden...

Postat (redigerat)

Jag har inte haft några problem med det där iallafall. Har mest bara kört Netflix och Viaplay.

Nu kör jag bara Disney+. 

Redigerat av Neosus
Postat
1 minut sedan sa Neosus:

Jag har inte haft några problem med det där iallafall. Har mest bara kört Netflix och Viaplay.

Nu kör jag bara Disney+. 

Ja, men då är ju du Gud också...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.