slejnard Postat 27 november 2022 Postat 27 november 2022 Eller igen hemma som master Yoda skulle sagt
slejnard Postat 27 november 2022 Postat 27 november 2022 Har ni sett hitta Nemo? En av de första pixar-filmerna.
slejnard Postat 27 november 2022 Postat 27 november 2022 Ser nu Mystery Road. Australiskt drama. Lämpligt spännande.
-k9- Postat 27 november 2022 Postat 27 november 2022 Vågar nog påstå att jag börjar få lite koll på MIDI nu. Vad tyck boys? 1
-k9- Postat 28 november 2022 Postat 28 november 2022 1 timme sedan sa slejnard: Vackert vemod k9. Låter äkta! ☕️ Tack! Hörde dock två legaton skar riktigt illa, så det får jag fixa.
slejnard Postat 28 november 2022 Postat 28 november 2022 2 minuter sedan sa -k9-: Tack! Hörde dock två legaton skar riktigt illa, så det får jag fixa. Ja ta din tid så du blir nöjd själv. Mästerligt stycke!
-k9- Postat 28 november 2022 Postat 28 november 2022 Ska vara en del av ett soundtrack så jag har en deadline. 😉 1
-k9- Postat 28 november 2022 Postat 28 november 2022 Suttit och skrivit en massa korta soundtracks och stämningsmusik ett par dagar nu. Så jag hoppas på att få några spår med i en amatörfilm som är på gång.
-k9- Postat 28 november 2022 Postat 28 november 2022 Vaknade och fick en panik attack! Trodde kaffet var slut... Så här lät det: Är kaffet slut....mp3
slejnard Postat 28 november 2022 Postat 28 november 2022 Apropå kaffe. Ledig idag och lyssnar på denna: " Black coffee Blues ". Suverän spellista!
Fidden Postat 28 november 2022 Postat 28 november 2022 4 timmar sedan sa -k9-: Suttit och skrivit en massa korta soundtracks och stämningsmusik ett par dagar nu. Så jag hoppas på att få några spår med i en amatörfilm som är på gång. Tyckte att de låter väldigt soundtrackiga, redan innan du berättade att det var det som var tanken. Fick känslan av att "När helvete kom till byn" skulle få en uppföljare eller remake, fast mer seriös. Mycket ångest. Mycket svärta. Mycket danskar i affären. 1
Fidden Postat 28 november 2022 Postat 28 november 2022 29 minuter sedan sa slejnard: Tummen på spiken fidden 👍🏻 Aj. Bättre än huvudet iofs.
slejnard Postat 28 november 2022 Postat 28 november 2022 23 minuter sedan sa Fidden: Aj. Bättre än huvudet iofs. Sa aldrig att du skulle hamra på tummen.
slejnard Postat 28 november 2022 Postat 28 november 2022 Spiken har ofta en liten skalle som man kan hålla under tummen och trycka till lite lätt in i en bräda.
slejnard Postat 28 november 2022 Postat 28 november 2022 Eller det är svårt med spik. Ta hellre ett stift. Häftstift
Dark Of Light Postat 28 november 2022 Trådstartare Postat 28 november 2022 4 timmar sedan sa slejnard: Spiken har ofta en liten skalle som man kan hålla under tummen och trycka till lite lätt in i en bräda. Ok
-k9- Postat 28 november 2022 Postat 28 november 2022 7 timmar sedan sa Fidden: Tyckte att de låter väldigt soundtrackiga, redan innan du berättade att det var det som var tanken. Fick känslan av att "När helvete kom till byn" skulle få en uppföljare eller remake, fast mer seriös. Mycket ångest. Mycket svärta. Mycket danskar i affären. Hjälp! Vad är det jag har gjort? Någon sorts svartkonst mässa som framkallar tvångsdanskar hos folk? Tvångstankar är ju bara att sluta tänka på, men tvångsdanskar hur hör man då? 3
-k9- Postat 28 november 2022 Postat 28 november 2022 Tror jag ska ge mig på en vals. Vore kul att få till en "gypsy" vals, men jag vet att jag tar mig över huvudet då. Har en sångmelodi och en text för en punkig vals som jag skulle kunna på gitarr men min dator brusar så mycket att det inte är kul att spela in sång och gitarr just nu. Får fixa en ny dator till våren. Blir så höga el och värme räkningar nu under vintern.
-k9- Postat 28 november 2022 Postat 28 november 2022 (redigerat) Oj! Blev ju en ny text baserat på inläggen här. Spikar, dystopi, valls, svartkonst, mässa och gypsy ledde mig tydligen in på vampyrer. Så det blev en text om just en vampyr och hens tilltänkta offer. Och efter som jag nämnde just mässa så fick det bli en text som upprepas på ett, enligt mig, obehagligt mässliknande sätt. Men det är kanske bara på mig som den har den effekten? "Slå din arm runt min hals, förförs av min vals, det är månsken och inte tid för att sova. För i fullmånens sken, hör min tunga så len, tro allt omöjligt som den dig lova. Vad är väl tillit, nej den hör inte hit, vi hänger oss åt dansens passion. Så lämna din koja, kasta fattigdomens boja, kom på bal i mitt slott min bastion. För i graven får du sova, blott en stund det kan jag lova, utan trä i ditt hjärta och med ohuggen halls. Så när min passion, låt den bli din bastion, låt oss dansa för alltid en odödlig valls. Så i fullmånens sken, hör min tunga så len, slå din arm kring min halls i en odödlig valls Så kasta din tillit, hör på mig och kom hit, förförs av min valls slå din arm kring min halls. Så lämna din koja, kasta fattigdomens boja, det är månsken och inte tid för att sova. Vad är väl tillit, nej den hör inte hit, tro allt omöjligt som jag dig lova. För i fullmånens sken, hör min tunga så len, vi hänger oss åt dansens passion. Slå din arm runt min hals, förförs av min vals, kom på bal i mitt slott min bastion. För i graven får du sova, blott en stund det kan jag lova, utan trä i ditt hjärta och med ohuggen halls. Så när min passion, låt den bli din bastion, låt oss dansa för alltid en odödlig valls. Så i fullmånens sken, hör min tunga så len, slå din arm kring min halls i en odödlig valls Så kasta din tillit, hör på mig och kom hit, förförs av min valls slå din arm kring min halls." Redigerat 28 november 2022 av -k9- 1
-k9- Postat 28 november 2022 Postat 28 november 2022 Segt nu när jag sover 2 till 4 timmar i stäck högst. Blir ju inte mycket vila av det. Blir ju inte så utvilad heller, så när jag är vaken går jag bara på kvartsfart, känns det som.
Dark Of Light Postat 29 november 2022 Trådstartare Postat 29 november 2022 6 timmar sedan sa -k9-: Hjälp! Vad är det jag har gjort? Någon sorts svartkonst mässa som framkallar tvångsdanskar hos folk? Tvångstankar är ju bara att sluta tänka på, men tvångsdanskar hur hör man då? Utgår ifrån att de flesta Danskar är tvångsdanskar. De är helt enkelt tvingade till att gå omkring och vara helt obegripliga. 1
Recommended Posts