Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Protagonisten är klar, OBS har tweekats så att det i alla fall spelar in med mer än 3 fps som jag fick först. Nu återstår bara att lyckas prata och spela samtidigt. Det har jag aldrig gjort innan och har är ärlighetens namn svårt att prata även när jag inte spelar 😄 

Hero.PNG

Postat
3 timmar sedan sa Dark Of Light:

444, som en avlägsen kusin till 666.

3 timmar sedan sa slejnard:

Och däremellan 555. 

Neighbours of the Beast?

Grannar-som-man-hejar-på-men-inte-vill-låna-ut-sin-skruvdragare-till-för-man-vet-att-den-aldrig-blir-återlämnad till the Beast?

Avlägsna bekanta till the Beast?

Postat

Skönt att Jay Leno hade tur att han inte vart mer brännskadad än han blev; med hans abnormt gigantiska haka hade han kunnat brinna i dagar🥁

Postat
24 minuter sedan sa Naymari:

Har skaffat mekaniskt tangentbord. Keychron K2

Nu vill jag typ skriva en novell för det är så nice att skriva på

Vad kör du för switchar?

Postat
7 timmar sedan sa CHAE:

Neighbours of the Beast?

Grannar-som-man-hejar-på-men-inte-vill-låna-ut-sin-skruvdragare-till-för-man-vet-att-den-aldrig-blir-återlämnad till the Beast?

Avlägsna bekanta till the Beast?

Exakt!!!!

d_coffee.GIF

Postat

Planeringsdag idag på jobbet. Vi ska vara på anrika villa Sparta. Så hette hotellet från början och sen bytte det namn till Polar hotel och nu tillbaka igen. Bra beslut 👍🏻 

Liten anekdot: Jag var med och renoverade samt göra tillbyggnaden. Jobbade som målare på den tiden. Vet inte exakt tidpunkt när det byggdes men lång time ago…

Postat
11 timmar sedan sa Fidden:

Protagonisten är klar, OBS har tweekats så att det i alla fall spelar in med mer än 3 fps som jag fick först. Nu återstår bara att lyckas prata och spela samtidigt. Det har jag aldrig gjort innan och har är ärlighetens namn svårt att prata även när jag inte spelar 😄 

Hero.PNG

Snyggt! 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.