-k9- Postat 20 november 2022 Postat 20 november 2022 7 minuter sedan sa Dark Of Light: Nej, nej. Den har ju redan varit. Däremot så kikade jag på 1899 på Nätflicksen. Det börjar små segt men som vanligt ska man nog ge det en chans så får vi se. Lite snö har det kommit också. Någon centimeter, säkert borta om ett par dagar. Har inte haft flixarn något alls i år. Får kanske dra igång den en månad och se om det finns något jag vill se där igen.
-k9- Postat 20 november 2022 Postat 20 november 2022 20 timmar sedan sa Fidden: Vi har vetat länge. Redan i småskolan fick man lära sig att vi lever över våra tillgångar. Och att allt blir trevligare om man bara är lite justa mot varandra. Ett tag kändes det som att folk började fatta det, men sen började det kallas PK, och rätt vill ju ingen ha. Nä, alla ska få fel. Låt oss förstöra allt, sa pöbeln. Blir så jävla förbannad. Min generation blev ju skrämda med ozonskiktet och efter att de löste sig så smidigt så räknar den med att alla miljö och klimatproblem är lika opreblematiska och uppblåsta.
-k9- Postat 20 november 2022 Postat 20 november 2022 Men vad ska man äta idag då? Är inte sugen på något alls.
-k9- Postat 20 november 2022 Postat 20 november 2022 22 minuter sedan sa slejnard: Köp en pizza vetja. Tack! Bra förslag får nog bli det så har jag två måltider, då jag inte kan äta mer en en halv åt gången. Utan att bli för mätt. 1
Fidden Postat 20 november 2022 Postat 20 november 2022 5 timmar sedan sa -k9-: Neo, har du kollat "Mount and Blade- Bannerlords" ? Tänkte att det kanske skulle kunna vara ett spel för dig. I kampanjen jag spelar nu får jag 10000 om dagen. Kungen öser slott och städer på mig. Oklart varför.
-k9- Postat 20 november 2022 Postat 20 november 2022 2 timmar sedan sa Fidden: I kampanjen jag spelar nu får jag 10000 om dagen. Kungen öser slott och städer på mig. Oklart varför. Jo det är kul när det blir så. Du har tillräckligt mycket loyalty med kungen då. Eller så är du den nya kungen iofs. Du kanske missat att du valts till kung när den tidigare dött?
-k9- Postat 20 november 2022 Postat 20 november 2022 Var kung och hade nästan erövrat alla nationer, men då valde jag att börja om för att testa en annan taktik. Så nu har jag typ två slott och en stad bara.
Fidden Postat 21 november 2022 Postat 21 november 2022 Känslan när alla fick order om att vara på jobbet kl 7, men man är själv på jobbet kl 7.
slejnard Postat 21 november 2022 Postat 21 november 2022 Back@work efter en veckas sjukdom. Har ändå varit en bra vecka med tid för reflektion och återhämtning.
Fidden Postat 21 november 2022 Postat 21 november 2022 Där rök väl det där argumentet om att vm i Qatar är en chans att påverka... https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/5Bpg8O/fotbolls-vm-landslagen-backar-bar-inte-regnbagsbindel 1
slejnard Postat 21 november 2022 Postat 21 november 2022 Ja de är så inskränkta i Qatar. Det finns andra chanser att påverka. Hoppas de förbättrar sig. Deras religion är så ”efter” så de har mycket att lära sig från oss som kommit längre. Peace love and understanding
Dark Of Light Postat 21 november 2022 Trådstartare Postat 21 november 2022 Den där fifa Infantino verkar ju helt infantil.
Dark Of Light Postat 21 november 2022 Trådstartare Postat 21 november 2022 Ja... Sedan är det ju förstås alltid en spännande tanke att vi ska hem till de och tala om hur de ska leva. Man får nog bara inse att allt inte går att påverka och att jorden är platt.
slejnard Postat 21 november 2022 Postat 21 november 2022 Hört talas om hajna Dol? 😃 https://sv.wikipedia.org/wiki/Galileo_Galilei
Dark Of Light Postat 21 november 2022 Trådstartare Postat 21 november 2022 Fick senare en enastående karriär som barnunderhållare.
slejnard Postat 21 november 2022 Postat 21 november 2022 Jaha där fick man höra. Det visste jag inte 😛
Dark Of Light Postat 21 november 2022 Trådstartare Postat 21 november 2022 Vilse I Pangkakan. Tv serien som förstörde en hel generation. Sägs det. Vete faen om jag tagit någon skada av det där... 😆🥴 1
-k9- Postat 22 november 2022 Postat 22 november 2022 5 timmar sedan sa Dark Of Light: Vilse I Pangkakan. Tv serien som förstörde en hel generation. Sägs det. Vete faen om jag tagit någon skada av det där... 😆🥴 Det framgår ju tidligt hur illa det blev om man ser på mig bara...
Dark Of Light Postat 22 november 2022 Trådstartare Postat 22 november 2022 7 timmar sedan sa slejnard: Skum tomte inmundigade 😙 😱 7 timmar sedan sa slejnard: Har ni fått nån snö, Dol? Njah... En knapp 10cm kanske. Försvinner väl snart. Många som sladdar runt med sommardäck nu. Kul att för en gångs skull vara den som är snabbast 🚌💨
slejnard Postat 22 november 2022 Postat 22 november 2022 Bra att bussarna går 👍🏻. Idag fyller nån ”kortlek”
Fidden Postat 22 november 2022 Postat 22 november 2022 Funderar på att prova OBS och göra ett pilotavsnitt till en längsta-kampanj i bannerlord. Nischad underhållning. Målgrupp: max 10 pers. xD
Recommended Posts