Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

7 minuter sedan sa Dark Of Light:

Nej, nej. Den har ju redan varit.

Däremot så kikade jag på 1899 på Nätflicksen. Det börjar små segt men som vanligt ska man nog ge det en chans så får vi se. Lite snö har det kommit också. Någon centimeter, säkert borta om ett par dagar.

Har inte haft flixarn något alls i år. Får kanske dra igång den en månad och se om det finns något jag vill se där igen. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
20 timmar sedan sa Fidden:

Vi har vetat länge. Redan i småskolan fick man lära sig att vi lever över våra tillgångar. Och att allt blir trevligare om man bara är lite justa mot varandra. Ett tag kändes det som att folk började fatta det, men sen började det kallas PK, och rätt vill ju ingen ha. Nä, alla ska få fel. Låt oss förstöra allt, sa pöbeln. Blir så jävla förbannad.

Min generation blev ju skrämda med ozonskiktet och efter att de löste sig så smidigt så räknar den med att alla miljö och klimatproblem är lika opreblematiska och uppblåsta. 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan sa slejnard:

Köp en pizza vetja. 

Tack! Bra förslag får nog bli det så har jag två måltider, då jag inte kan äta mer en en halv åt gången. Utan att bli för mätt. 

 

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan sa -k9-:

Neo, har du kollat "Mount and Blade- Bannerlords" ? Tänkte att det kanske skulle kunna vara ett spel för dig. 

 

I kampanjen jag spelar nu får jag 10000 om dagen. Kungen öser slott och städer på mig. Oklart varför.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa Fidden:

I kampanjen jag spelar nu får jag 10000 om dagen. Kungen öser slott och städer på mig. Oklart varför.

Jo det är kul när det blir så. Du har tillräckligt mycket loyalty med kungen då. Eller så är du den nya kungen iofs. Du kanske missat att du valts till kung när den tidigare dött? 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan sa Dark Of Light:

Vilse I Pangkakan. Tv serien som förstörde en hel generation. Sägs det. Vete faen om jag tagit någon skada av det där...
😆🥴

Det framgår ju tidligt hur illa det blev om man ser på mig bara... 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan sa slejnard:

Skum tomte inmundigade 😙

😱

7 timmar sedan sa slejnard:

Har ni fått nån snö, Dol?

Njah... En knapp 10cm kanske. Försvinner väl snart. Många som sladdar runt med sommardäck nu. Kul att för en gångs skull vara den som är snabbast 🚌💨

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...