Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons
4 minuter sedan sa Fidden:

Nu vänder vi blad

Testade det jag med men då såg jag inte vad som står på monitorn. Blev bara en massa kontakter och kablar jag såg, när jag vände på bladet. 

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan sa -k9-:

Ju det är ju snart Lucia och jag har inte sätt några semlor i butiken än. Tråkigt när butikerna inte håller traditionerna i gång. Förr åt man ju bara semlor på hösten. Men det har ju varit tradition att de börjar säljas tidigare och tidigare. Så snart borde man ju kunna köpa dem redan i augusti, tycker jag. Traditioner ska hållas! 😒

Åh, semlor har jag ätit för länge sedan redan, men det var nästa års då jag ligger en smula framåt i tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan sa -k9-:

Testade det jag med men då såg jag inte vad som står på monitorn. Blev bara en massa kontakter och kablar jag såg, när jag vände på bladet. 

Nej nej, du har vänt på monitorn. Vänd tillbaks den, nu kommer ju ljudet uppochner!

  • Haha 1
  • Förbryllad 1
Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan sa Neosus:

 

Skön mix. Får hjärtat att bulta och blodet att rusa i kroppen. Multitasking här. Gör tre grejer samtidigt förutom att ”bara vara”.
1. Ser a royal affair om brittiska kungafamiljen.

2. Lyssnar på din länk…

3. Smälter maten som bestod av råstekt potatis och grillad kyckling 🍗.

 

 

Frågor på d? 

Link to comment
Dela på andra sajter

28 minuter sedan sa Fidden:

Nej nej, du har vänt på monitorn. Vänd tillbaks den, nu kommer ju ljudet uppochner!

Kan inte läsa vad du skrev här, känns som att ljudet är upp och ner på något sätt... 😵

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa slejnard:

De skull ju kunna ta en promenad hem om he int är för långt. Annars får de väl ta in på hotell nån natt. Perfekt tillfälle för Stockholmarna att stressa ner och känna sig som glesbygdsbor för en stund. 
 

😜

Haha! 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan sa slejnard:

Ja och vi i norr är beroende av bil men se det har de inte brytt sig om ett skit! Ursäkta men blev just ett uns förbannad när jag kom att tänka på det. 

Men SD har ju sänkt bensinpriset med 10 kr. Det skulle de ju göra så fort valet var avklarat så det måste ju alltså redan skett. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...