Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

12 minuter sedan sa slejnard:

Fast jag är inte en diktator. De kan dra åt pipsvängen som Pippi sa! Och ta med sig SD, dess bruna svans och övriga hycklare! Fi Fan! 

 

9 minuter sedan sa slejnard:

Ta med alla jävla klimatförnekare också! 

SÅ talar en riktig diktator! blink.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
1 minut sedan sa Dark Of Light:

FIDDEN din amatör Strindberg! 👺Tanken är ju att du ska fortsätta skriva på boken! Sedan jag. Sedan du. Sedan jag. Sedan du. Sedan jag. Sedan du. Sedan jag. Sedan du. Sedan jag. Men sedan vete faen.

Jag är på sin höjd den Strindberg som blev uppäten av isbjörnar på vitön.

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan sa Fidden:

Jag är på sin höjd den Strindberg som blev uppäten av isbjörnar på vitön.

Tillräckligt bra för att rädda den stackars stollen som står mitt i skogen vid en mossigt sten och väntar på fortsättningen.

28 minuter sedan sa slejnard:

Stort ograttis till PTn dol 🥹

Otacksålite! yppah.GIF

Link to comment
Dela på andra sajter

JAG töcker... att allt ska gå åt helvete först men SEN... vet inte jag heller.

"Det måste bli sämre först innan det kan bli bättre" som någon smart jävla intelligensbefriad hane sade... Minns inte vem men en hane var det iallafall för att statistiken säger så.. blink.gif.a3a3bb4356f098cb06afb929344f2119.gif

Kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan sa slejnard:

Jaha jag visst inte ens att det var Portnoy och Petrucci. Kanske får ändra mig i framtiden till fiddenski glädje 🥲 

Det är typ Dream Theatre men med Tony Levin på bas och ingen sångare. De släppte inga skivor på några år då tre av fyra från LTE ju var i samma band i DT .

Så det kändes onödigt att ha två band med nästan samma folk, sa Petrucci till min kompis Johan. Så sa han faktiskt pratandes. Och jag lyssnade hörande och hörde. 

Redigerat av -k9-
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa slejnard:

Fast jag är inte en diktator. De kan dra åt pipsvängen som Pippi sa! Och ta med sig SD, dess bruna svans och övriga hycklare! Fi Fan! 

Det är väl inget fel med SD? De har ju sänkt bensinpriset med 40 tusen miljarder.... 

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan sa Neosus:

JAG töcker... att allt ska gå åt helvete först men SEN... vet inte jag heller.

"Det måste bli sämre först innan det kan bli bättre" som någon smart jävla intelligensbefriad hane sade... Minns inte vem men en hane var det iallafall för att statistiken säger så.. blink.gif.a3a3bb4356f098cb06afb929344f2119.gif

Kpd?

🫖

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan sa slejnard:

Ja men detta är ju Astrid Lindgren 

Nej hon skrev väl Jussi Björlings saga innan hon begick självmord efter att ha missat sin älskarinna. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu sa -k9-:

Nej hon skrev väl Jussi Björlings saga innan hon begick självmord efter att ha missat sin älskarinna. 

Och Jussi Björling skrev ju om Homeros och Gösta Berlings möte med Ronja Långstrump i Odyssé, Iliaden och Mora Träsk. Har jag för mig. Var ju så längesen jag inte läste litteratur att jag hunnit glömma allt jag inte lärde mig när jag inteläste om sådant jag inte läst. 

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan sa Dark Of Light:

Nu tycker jag att vi...

Ligger redan i sängen. Fick ta min trolldryck och gå och lägga mig. Blir så ner knarkad av min medicin att jag inte vill ta den. Även om jag måste. Får bota det onda med det onda just nu. Ska bli skönt när operationen är klar.

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa -k9-:

Ligger redan i sängen. Fick rå min trolldryck och gå och lägga mig. Blir så ner knarkad av min medicin att jag inte vill ta den. Även om jag måste. Får bota det onda med det onda just nu. Ska bli skönt när operationen är klar.

Hoppas det går bra med operationen. Håller tummar och tår! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...