Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
6 timmar sedan sa slejnard:

Vad är LTE3 för nåt?

morn å KPD 

Liquid Tension Experiments tredje skiva. 😉

• Gilla 1
Postat

Funderar på att se Pål Meander igen nästa år. Men jag har ju sett dem många gånger de senaste 5 år. Trotts COVID och allt. 

Helloween i Gävle blir det nog, tror jag, kanske... 

Postat
2 minuter sedan sa Fidden:

Nej. Alla måste lyssna. 😠

Nej det måste man inte. Petrucci själv sa att LTE är överkurs och bara löst jam för att meditera och zoona ut rent musikaliskt. Blir för mycket musik för musiker och flummigt jazzande, sa Petrucci. Det sa han. 

Postat

Men det är ju kul at höra Portnoy och Petrucci lira igen. Känns som att Portnoy låter lite annorlunda nu när han inte varit Blånk-Örjan i DT på några år. 

Postat
43 minuter sedan sa Fidden:

Nej. Alla måste lyssna. 😠

Jävla despot!

Postat (redigerat)
1 timme sedan sa -k9-:

Nej det måste man inte. Petrucci själv sa att LTE är överkurs och bara löst jam för att meditera och zoona ut rent musikaliskt. Blir för mycket musik för musiker och flummigt jazzande, sa Petrucci. Det sa han. 

Han sa det, med ord. Men vad han menade var att alla måste lyssna. Särskilt CHAE. Det menade han.

Redigerat av Fidden
Fulstuvnung
Postat
1 timme sedan sa CHAE:

Jävla despot!

Har du tänkt på att om man svabbar en diktator på DNA på svengelska blir det en topsed despot. 

Om inte, tänk på det nästa gång.

Postat

FIDDEN din amatör Strindberg! 👺Tanken är ju att du ska fortsätta skriva på boken! Sedan jag. Sedan du. Sedan jag. Sedan du. Sedan jag. Sedan du. Sedan jag. Sedan du. Sedan jag. Men sedan vete faen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.