Dark Of Light Postat 13 november 2022 Trådstartare Dela Postat 13 november 2022 1 timme sedan sa slejnard: Vad tror vi om detta? Inte sett det själv ännu. Carl Jung var en lurig jävel. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 november 2022 Trådstartare Dela Postat 13 november 2022 Nej... inte ett dugg episktktkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 november 2022 Dela Postat 13 november 2022 1 timme sedan sa Dark Of Light: Nej... inte ett dugg episktktkt. Yet again you fucking shit up… Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 november 2022 Dela Postat 13 november 2022 Hjul 🛞😃 https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/bjorn-trader-fram-jag-var-mystiske-mannen-i-hjulet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 13 november 2022 Dela Postat 13 november 2022 1 timme sedan sa slejnard: Hjul 🛞😃 https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/bjorn-trader-fram-jag-var-mystiske-mannen-i-hjulet Som jag har undrat vem KKK-Boba Fett var!😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 november 2022 Dela Postat 13 november 2022 (redigerat) 18 minuter sedan sa CHAE: Som jag har undrat vem KKK-Boba Fett var!😲 Nu får / fick du SVARET. FETT! Redigerat 13 november 2022 av slejnard 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 13 november 2022 Dela Postat 13 november 2022 Gonatt kamrater. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 november 2022 Dela Postat 13 november 2022 Om bara någon halvannan timma är det äntligen måndag igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 november 2022 Trådstartare Dela Postat 13 november 2022 5 timmar sedan sa CHAE: Yet again you fucking shit up… You just got DoL´d. 1 timme sedan sa Fidden: Om bara någon halvannan timma är det äntligen måndag igen! Nära nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 8 timmar sedan sa Fidden: Om bara någon halvannan timma är det äntligen måndag igen! Ja nu äntligen är vi här. Morn å KPD. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 7 timmar sedan sa Dark Of Light: You just got DoL´d. Nära nu... det där skrev du i sista minuten av söndagen. Välkommen måndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 Få se då vilken lögn i ordningen som Donald Trump säger att han skall tillkännage idag. Kanske ett erkännande att han är en notorisk lögnare. Fast det är ju iofs sant! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 Blir hemma sjuk i veckan. Lite krasslig och vill inte smitta mina kollegor. KPD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 ☕️🫖 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 17 minuter sedan sa slejnard: Blir hemma sjuk i veckan. Lite krasslig och vill inte smitta mina kollegor. KPD? Vettigt tänk. Krya påse! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 1 timme sedan sa slejnard: Få se då vilken lögn i ordningen som Donald Trump säger att han skall tillkännage idag. Kanske ett erkännande att han är en notorisk lögnare. Fast det är ju iofs sant! Aset beter sig som en trotsig snorunge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 19 minuter sedan sa CHAE: Aset beter sig som en trotsig snorunge. Håller med. Dags för självrannsakan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 november 2022 Trådstartare Dela Postat 14 november 2022 2 timmar sedan sa slejnard: Få se då vilken lögn i ordningen som Donald Trump säger att han skall tillkännage idag. Kanske ett erkännande att han är en notorisk lögnare. Fast det är ju iofs sant! Ja, men betänk att han är världens bästa lögnare. 38 minuter sedan sa CHAE: Aset beter sig som en trotsig snorunge. Ja, men betänk att han är världens bästa snorunge. 19 minuter sedan sa slejnard: Håller med. Dags för självrannsakan? När han blivit president fick han frågan en gång om han inte skulle tona ner Twittrandet den hårda retoriken och öknamnen han gav alla sina fiender. "Varför skulle jag det?", blev svaret. "Jag har blivit president, uppenbarligen fungerar det". Det ligger något (om än sjukt) i det. Så länge hans vilsna anhängare följer med i lämmeltåget så finns det ingen anledning för honom att ändra sig. Det som sätter (i alla fall små) käppar i hjulet för honom är republikanernas dåliga resultat i mellanårsvalet nyligen. Han hade haft en fantastisk medvind om det gått bättre där. Trumps politiska framtidsutsikter har skadats, även om det ännu är högst oklart hur varaktigt det blir. De Santis är en mer lysande stjärna inom partiet. Verkar som röster inom republikanerna har smått börjat tröttna på Trump och all oreda som följer i hans spår, inte minst alla utredningar. Hoppar Trumpen in i matchen igen får han nöta mot just De Santis. Intressant... Biden har, märkligt nog med tanke på hans impopularitet däremot stärkt sin ställning inom sitt parti. Önskar dock att han inte gör allvar av sitt hot att ställa upp igen. Han ÄR för gammal och gaggig för att klara av en period till. Enn annan sak vi måste tänka på är kpd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 (sn)orange. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 18 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, men betänk att han är världens bästa lögnare. Ja, men betänk att han är världens bästa snorunge. När han blivit president fick han frågan en gång om han inte skulle tona ner Twittrandet den hårda retoriken och öknamnen han gav alla sina fiender. "Varför skulle jag det?", blev svaret. "Jag har blivit president, uppenbarligen fungerar det". Det ligger något (om än sjukt) i det. Så länge hans vilsna anhängare följer med i lämmeltåget så finns det ingen anledning för honom att ändra sig. Det som sätter (i alla fall små) käppar i hjulet för honom är republikanernas dåliga resultat i mellanårsvalet nyligen. Han hade haft en fantastisk medvind om det gått bättre där. Trumps politiska framtidsutsikter har skadats, även om det ännu är högst oklart hur varaktigt det blir. De Santis är en mer lysande stjärna inom partiet. Verkar som röster inom republikanerna har smått börjat tröttna på Trump och all oreda som följer i hans spår, inte minst alla utredningar. Hoppar Trumpen in i matchen igen får han nöta mot just De Santis. Intressant... Biden har, märkligt nog med tanke på hans impopularitet däremot stärkt sin ställning inom sitt parti. Önskar dock att han inte gör allvar av sitt hot att ställa upp igen. Han ÄR för gammal och gaggig för att klara av en period till. Enn annan sak vi måste tänka på är kpd. God analys Dol. Jag kan tycka att han borde straffas och fängslas för att ” ha ljugit ”. 4 års helvete för många amerikaner som INTE röstade på honom samt genomskådade lögnen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 Det var i Simpsons som han först tecknades fram som president. Vilket dåligt 👎 skämt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 Inte enkelt med psykiska diagnoser. Det är ett svårt men viktigt arbete då jag själv drabbats av detta genom åren från och till. https://www.svt.se/nyheter/inrikes/nathan-blev-lamnad-i-ett-ingenmansland-jag-sa-att-det-har-ar-sista-gangen-som-jag-ber-om-hjalp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 Beställt riktigt kaffe från KafferosterietKoppar.se istället för gëvalias "mellanrost". Har varit sjukt nöjd med de två påsarna jag köpt därifrån hittills. Undrar om man kan få det på högkostnadsskyddet, ser det som en form av psykofarmaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 Psykofarmaka är bra skit. Hjälper mitt mående iaf. Känns bra. Det i kombo med KPD är kanon 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 Cocciliana pd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 7uuu… Man blir lite ”lullig” av den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 Dämpar hostan bra… skulle dock haft Mollipect då den är mer slemlösande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 Det är täppt här också. I järnvägsbron som jag har utsikt över. En tom hästtransport har suttit fast i en timma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 november 2022 Dela Postat 14 november 2022 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts