CHAE Postat 12 november 2022 Postat 12 november 2022 1 timme sedan sa slejnard: Woodworkers nånting heter det. Are they coming outta the woodwork? * * * Nästan (men bara nästan) popcornstämning i ackord-tråden. Intressant att det mer eller mindre vart en fredagstråd (paradoxalt på en lördag).
slejnard Postat 12 november 2022 Postat 12 november 2022 Fy fan vad gott vi ätit! Långkokade revbensspjäll av ren plus nudlar.
slejnard Postat 12 november 2022 Postat 12 november 2022 5 minuter sedan sa CHAE: Are they coming outta the woodwork? * * * Nästan (men bara nästan) popcornstämning i ackord-tråden. Intressant att det mer eller mindre vart en fredagstråd (paradoxalt på en lördag). Ja vi får se. * * * haha ja lite intressant tråd faktiskt. Längesen det ”blossade” upp i storforat.
Neosus Postat 12 november 2022 Postat 12 november 2022 6 minuter sedan sa CHAE: Nästan (men bara nästan) popcornstämning i ackord-tråden. Intressant att det mer eller mindre vart en fredagstråd (paradoxalt på en lördag). Jag är oskyldig! 1
slejnard Postat 12 november 2022 Postat 12 november 2022 To late in the evening for coffee. How about a cup of Tea? Oh no ….
CHAE Postat 12 november 2022 Postat 12 november 2022 10 minuter sedan sa Neosus: Jag är oskyldig! 7 minuter sedan sa Neosus: 😁 Indeed.
Fidden Postat 12 november 2022 Postat 12 november 2022 1 timme sedan sa slejnard: To late in the evening for coffee. How about a cup of Tea? Oh no …. Jag tog en kopp fulkaffe. Mellanrost stod det på påsen, som innehöll ett gäng oljiga sönderrostade bönstackare. Hade behövts lägre bryggtemp för att få det drickbart.
slejnard Postat 12 november 2022 Postat 12 november 2022 18 minuter sedan sa Fidden: Jag tog en kopp fulkaffe. Mellanrost stod det på påsen, som innehöll ett gäng oljiga sönderrostade bönstackare. Hade behövts lägre bryggtemp för att få det drickbart. Ok. Du får experimentera vidare tills det blir ”perfetto” som Brad Pitt säger i reklamen.
Fidden Postat 12 november 2022 Postat 12 november 2022 Borde skicka feedback till Gevalia att de får lära sig rosta kaffet istället. 1
slejnard Postat 12 november 2022 Postat 12 november 2022 GRYMT COOLT! visst är detta i dina hemtrakter fidden? Köping. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vastmanland/gravsvard
Fidden Postat 12 november 2022 Postat 12 november 2022 12 minuter sedan sa slejnard: GRYMT COOLT! visst är detta i dina hemtrakter fidden? Köping. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vastmanland/gravsvard Nja, men låt gå. Sörlänningar klumpar ju ihop alla norrländska hålor också. Bodde där ett par år på 10-talet dock.
slejnard Postat 12 november 2022 Postat 12 november 2022 5 minuter sedan sa Fidden: Nja, men låt gå. Sörlänningar klumpar ju ihop alla norrländska hålor också. Bodde där ett par år på 10-talet dock. Ja både de och jag borde ha bättre kunskap om geografi. Även om jag varit hyfsat med på lektionerna i skolan. Ok, då minns jag hyfsat rätt.
Fidden Postat 12 november 2022 Postat 12 november 2022 Det här med att Gevalia har brandats i usa med prickar över e... No no, it does not look swedish enough! Bring mer prickar över bokstäverna!
Neosus Postat 12 november 2022 Postat 12 november 2022 Jävlalia borde det heta egentligen! Bara för att! 1
slejnard Postat 12 november 2022 Postat 12 november 2022 Ser nu på historien- miniserie om hur Spotify startade. Är på första avsnittet.
Recommended Posts