Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jaha... Du "tappade räkningen" igen...

Undrar vad ett sådant "misstag" ger för dåligt väder? Speciellt snö...

Jag får räkna på det här.

Postat

Hämtat ut mina vinstlurar idag. De har skickat pro istället för M, vilket jag är väldigt tacksam för. 

Har dock inte bestämt mig för om jag ska behålla dem som reservlurar eller låta dem gå vidare till nästa vinnare av KR-festivalen. Var lite inställd på det sistnämnda, men nu såg jag att lurarna har coilad kabel. Det gör att jag istället överväger att använda dessa som mina primära lurar...

Postat

Tackar igen. 😄

Lurarna har helt olika karaktär. 80 ohm har mycket mer mid och känns lite knöliga att söndagslyssna i, men jag känner nog att jag hör mer detaljer. 250 ohm är mer basigt och hifi. Undrar om mitt interface klarar att driva dem ordentligt... 

Har låtit mikrofonen "lyssna" på lurarna nu och den bekräftar mina tankar. Basen är högre i 250, men mid är lägre. 

Slutar nog ändå med att jag behåller båda, kanske kan komplettera varann.

Postat (redigerat)

Jag satt och spelade Life is Feudal: Your Own. Hela dagen. Tröttnade efter att jag inte hittade Hazel träden och blev uppäten av en varg...  smileys-thinking-029488_zpsbytadrj8.GIF.4ca9c0b5d6bfc2d195a419f16d0ba8f3.GIF

Redigerat av Neosus
Postat
22 minuter sedan sa Neosus:

Jag satt och spelade Life is Feudal: Your Own. Hela dagen. Tröttnade efter att jag inte hittade Hazel träden och blev uppäten av en varg...  smileys-thinking-029488_zpsbytadrj8.GIF.4ca9c0b5d6bfc2d195a419f16d0ba8f3.GIF

Hatar när det händer.

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Liten rast å sen SMÄKK ikväll 🤩

Jag o sambon fick gig på pub på lördag. Kul men hur ska man orka till 02.00? 

Äh! I mina dar spelade jag i mitt coverband på en knutteklubb mellan 21-05.

Ja, jag var rätt bladig efteråt 😁

Postat
25 minuter sedan sa Dark Of Light:

Äh! I mina dar spelade jag i mitt coverband på en knutteklubb mellan 21-05.

Ja, jag var rätt bladig efteråt 😁

Been there done that.. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.