slejnard Postat 2 november 2022 Postat 2 november 2022 Som sig bör ☺️ föreläsning gakk bra. Det kom en och pratade om det gamla men för den tiden toppmoderna gruvsamhället. Intressant! De vill ta upp gruvan igen då den innehåller mycket koppar. Det finns både ja och nej sägare här i kommunen.
Fidden Postat 2 november 2022 Postat 2 november 2022 Ta upp gruvan? Så gruvan är på markplan? Som någon "jag sparade hålet i munken åt dig"-situation? 2
Fidden Postat 2 november 2022 Postat 2 november 2022 Tråden skulle nog förlora minst 30% av sitt innehåll om vi slutade missförstå varann med flit. 3
slejnard Postat 2 november 2022 Postat 2 november 2022 25 minuter sedan sa Fidden: Tråden skulle nog förlora minst 30% av sitt innehåll om vi slutade missförstå varann med flit. Hehe jaa 😃
CHAE Postat 2 november 2022 Postat 2 november 2022 Ja, så hittade man till slut Tove. Fy fan. Nu börjar hela det egentliga sorgearbetet för familj, vänner, bekanta och arbetskamrater. Usch. * * * Skönt att @Fidden ändå lättar upp stämningen. Sedan kikade Pico in i Längstah häromdagen och det är alltid trevligt. Längstah har alltid varit viktigt och är väl numera (?) den enda delen av forat som består och är mest skriven i. Trevligt. 1
Dark Of Light Postat 3 november 2022 Trådstartare Postat 3 november 2022 5 timmar sedan sa CHAE: Ja, så hittade man till slut Tove. Fy fan. Nu börjar hela det egentliga sorgearbetet för familj, vänner, bekanta och arbetskamrater. Usch. * * * Skönt att @Fidden ändå lättar upp stämningen. Sedan kikade Pico in i Längstah häromdagen och det är alltid trevligt. Längstah har alltid varit viktigt och är väl numera (?) den enda delen av forat som består och är mest skriven i. Trevligt. Ja... Djupt tragiskt det där. Vad är ett människoliv värt? 5 timmar sedan sa CHAE: Längstah har alltid varit viktigt och är väl numera (?) den enda delen av forat som består och är mest skriven i. Trevligt. Ja... Djupt tragiskt det där. Vad är ett forum värt?
Dark Of Light Postat 3 november 2022 Trådstartare Postat 3 november 2022 7 timmar sedan sa Fidden: Ta upp gruvan? Så gruvan är på markplan? Som någon "jag sparade hålet i munken åt dig"-situation? Nja, gruvan är där nere? Annars skulle de ju inte behöva ta upp den! Som någon "vad är ett hål utan osth runtomkring"-situation? 1
slejnard Postat 3 november 2022 Postat 3 november 2022 Mycket tragiskt med Tove. 😞 Ja forumet har tappat lite på den stora delen men sköna längstah består. Länge än hoppas jag! En viktig del i mitt liv… Morn å KPD! ☕️
Fidden Postat 3 november 2022 Postat 3 november 2022 De ska strama åt reglerna nu, men jag vet inte riktigt...
Dark Of Light Postat 3 november 2022 Trådstartare Postat 3 november 2022 Det har jag haft mååånga flickor som gjort. Kpd?
Neosus Postat 3 november 2022 Postat 3 november 2022 (redigerat) Spelade in en tråkig variant på en covers på Tennessee Waltz på skoj! Hur rolig är den? På en skala? https://www.dropbox.com/s/s9op546k4fovtld/Tennessee Waltz.mp3?dl=0 Har gitarren liggandes och behöver ny elektronik annars hade det blivit pålägg av den.. på mixen... På skoj! Har jag lagt på för mycket compressor på mixen? På skoj? Här är den med utan... compressor... PÅ skoj! https://www.dropbox.com/s/ryp0nfxcriixm6g/Tennessee Waltz - Utan compressor.mp3?dl=0 Redigerat 3 november 2022 av Neosus
slejnard Postat 3 november 2022 Postat 3 november 2022 Skriver medan jag lyssnar. Härlig värme i ljudet. Riktigt bra lirat som vanligt 😊👍. Kanske göra pianot liiite mjukare om du förstår hur jag menar? Lite mer ”dull ” eller bara släpp lite kompressor just på det. Klart du måste fixa gitarren. Bra jobbat
Neosus Postat 3 november 2022 Postat 3 november 2022 (redigerat) Tackar! Skruvade på lite extra diskant på pianot, för tydlighet men kan backa på diskanten. Eller inte backa utan... skruva ned. Eller alltså.. Eller jo! Ja! Använder Shadow Hills mastering compressor. Den är riktigt bra faktiskt. Men ibland kan det bli lite för mycket även med den. Märks mest i dom mer intensiva partierna i låten. Dock inte så mycket! Bra bra! Tack tack! 😄 Redigerat 3 november 2022 av Neosus Yoda! 1
slejnard Postat 3 november 2022 Postat 3 november 2022 Gött! Lite ledig då några timmar innan rockafton på smäkk 🤩☺️
Recommended Posts