Dark Of Light Postat 31 oktober 2022 Trådstartare Postat 31 oktober 2022 Ska upp tidigt så jag säger god natt.
slejnard Postat 31 oktober 2022 Postat 31 oktober 2022 Minns ni valsen där? Nu omsjungen och mindre tung mix. Vad tror ni?
Fidden Postat 31 oktober 2022 Postat 31 oktober 2022 Ett lyft, helt klart. Nu hör man tydligare hur röjjiga trummorna är på sina håll. Kanske lite väl, drar han på med dubbelpedaler ibland? Jag hade önskat att i partiet där du kan eller inte kan dansa skulle trummorna lugna ner sig när du sjunger, för att dra på mellan fraserna istället. Det skulle kanske kunna skapa lite extra dynamik och ge lite mer utrymme åt sången. Bra jobbat hur som helst. 1
slejnard Postat 1 november 2022 Postat 1 november 2022 6 timmar sedan sa Fidden: Ett lyft, helt klart. Nu hör man tydligare hur röjjiga trummorna är på sina håll. Kanske lite väl, drar han på med dubbelpedaler ibland? Jag hade önskat att i partiet där du kan eller inte kan dansa skulle trummorna lugna ner sig när du sjunger, för att dra på mellan fraserna istället. Det skulle kanske kunna skapa lite extra dynamik och ge lite mer utrymme åt sången. Bra jobbat hur som helst. Thanks! Det är EZ drummer på denna så kan gå att fixa. Bra förslag i övrigt också. Ska se vad som kan bättras på 😊 Morn å KPD
Dark Of Light Postat 1 november 2022 Trådstartare Postat 1 november 2022 Ja, klart bättre detta! (ja det var ju en uttömmande recension😁) Fidden har liksom sagt helt rätt saker redan. Hemmah. Det var den arbetsdagen det. 1
Neosus Postat 1 november 2022 Postat 1 november 2022 Jag har en känsla av att årets julkalender kommer att vara bland dom bättre som visas på Svt! Banne mej! Det känns bra! I gumpen!
Fidden Postat 1 november 2022 Postat 1 november 2022 Det känns som något vi kan börja slå vad om vem som kommer få. Bet middler blir det då. 1
CHAE Postat 1 november 2022 Postat 1 november 2022 Sida ”missing 411” alltså!😱 Kolla in det. Missing 411 alltså. Intressant och spännande.
Dark Of Light Postat 1 november 2022 Trådstartare Postat 1 november 2022 Trainwreck : Woodstock, 99. Netflix. En dokumentär i 3 delar om katastrof festivalen Woodstock 1999. Artister, promoters, security och merch folk får ge sina analyser om varför festivalen blev en sådan kaosartad happening med eldsvådor, våldtäkter och skadegörelse. 3/5 testosteron hormoner.
Dark Of Light Postat 1 november 2022 Trådstartare Postat 1 november 2022 On 2022-01-01 at 12:17 sa slejnard: Vart en smoothie pd! Vad var det för smak?
Recommended Posts