slejnard Postat 6 februari 2022 Postat 6 februari 2022 4 timmar sedan sa Dark Of Light: Slej, la de svinge! Tackar tackar ☺️, bra många inlägg dol
slejnard Postat 6 februari 2022 Postat 6 februari 2022 Nä det var inte så bra sång. Sambon sågade verserna 😂 KPD å skidor
slejnard Postat 6 februari 2022 Postat 6 februari 2022 Vet egentligen inte men tydligen nåt som inte behöver förhålla sig till så mycket. Har hört att Spotify normaliserar till -14 LUFS
Neosus Postat 6 februari 2022 Postat 6 februari 2022 1 timme sedan sa Fidden: Vad är LUFS? Nåt man behöver bry sig om? Lagen om upphandling på försvars- och säkerhetsområdet!
slejnard Postat 6 februari 2022 Postat 6 februari 2022 (redigerat) Jaha var det inte gott? Vart hamburgare till middag pd. Redigerat 6 februari 2022 av slejnard Stafle
Dark Of Light Postat 7 februari 2022 Trådstartare Postat 7 februari 2022 3 timmar sedan sa slejnard: Snart Sara Hector i baken! Heja! 🙄
Fidden Postat 7 februari 2022 Postat 7 februari 2022 Häck-Tor. Han med hammaren. Föreställer mig ett pinsamt läkarbesök efter det.
Dark Of Light Postat 7 februari 2022 Trådstartare Postat 7 februari 2022 (redigerat) Nu kanske vän av ordning undrar varför jag inte varit så närvarande här det sista. Den 27/1 var det ju Förintelsens dag. Affe och stolle Stalin hamnade i ett gräl i matkön om vem som var värst back in the day. Lynniga Lenin blandade sig, så gjorde även maniska Mao och innan opålitliga Pol-Pot hann med i debatten var jag tvungen att sära de alla åt. En halv evighet i fantom zonen fick de var... Nu var ju problemet bara vilka som skulle bemanna toalett städeriet när de var borta. Ed "den gamle" Gain, Bundy och Gacy fick vara "frivilliga" med förstärkning av darriga Dahmer och kittliga Chikatilo om helgerna. Att det ska vara så svårt... Jag vill ju bara ha ett rent helvete. Redigerat 7 februari 2022 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 7 februari 2022 Trådstartare Postat 7 februari 2022 Ja, det har varit lite intensivt ett tag nu och med den där Rumänien grejen också...
slejnard Postat 8 februari 2022 Postat 8 februari 2022 Lite sent kanske men Morn å KPD. Ser fint ut overthere Nay! 👍🤩☕️
Recommended Posts