Neosus Postat 25 oktober 2022 Postat 25 oktober 2022 (redigerat) Vågar man byta till Loopia? Känns lite overkill att ha Oderland till det lilla jag gör... Redigerat 25 oktober 2022 av Neosus
Dark Of Light Postat 25 oktober 2022 Trådstartare Postat 25 oktober 2022 Ja, d e d d e, därhardunåtattklurapåserruh. Ja, d e d!
Dark Of Light Postat 25 oktober 2022 Trådstartare Postat 25 oktober 2022 Just nu sa Neosus: Ska till Götet i helgen och kaaaanske titta lite på låten med min gitarristvän. Har skrivit lite text men det sitter långt inne. Har en del arr i skallen, vi får se vad som kommer ut av det. Det känns som det var oändligt länge sedan jag hölls med detta. Kul och spännande. Men jag skyndar långsamt....
Naymari Postat 25 oktober 2022 Postat 25 oktober 2022 53 minutes ago, Neosus said: Vågar man byta till Loopia? Känns lite overkill att ha Oderland till det lilla jag gör... Har min domän och dns hos loopia. Funk bra!
Neosus Postat 25 oktober 2022 Postat 25 oktober 2022 52 minuter sedan sa Dark Of Light: Ska till Götet i helgen och kaaaanske titta lite på låten med min gitarristvän. Har skrivit lite text men det sitter långt inne. Har en del arr i skallen, vi får se vad som kommer ut av det. Det känns som det var oändligt länge sedan jag hölls med detta. Kul och spännande. Men jag skyndar långsamt.... Ja det låter kul det! Känn lugnet! Jag försökte att skicka pm till dig men det fonkar inte. Fonkar det att skicka pm till mig?
Neosus Postat 25 oktober 2022 Postat 25 oktober 2022 18 minuter sedan sa Naymari: Har min domän och dns hos loopia. Funk bra! Så bra! Ska nog byta nu då! 👍
Neosus Postat 25 oktober 2022 Postat 25 oktober 2022 NU änkligen fick jag Scheps omni channel att fungera i mitt Cubase. Himla bra butplug NEJ jag menar plugin menar jag..
slejnard Postat 25 oktober 2022 Postat 25 oktober 2022 Scheps pyramid. Nyrepad! Gakk bra , kul! Går dock segt hitta tid för oss å repa in eget material
CHAE Postat 25 oktober 2022 Postat 25 oktober 2022 (redigerat) 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Herrejevvlar!! På 404:an dessutom. Det är episkt, min vän! 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Ska till Götet i helgen och kaaaanske titta lite på låten med min gitarristvän. Har skrivit lite text men det sitter långt inne. Har en del arr i skallen, vi får se vad som kommer ut av det. Det känns som det var oändligt länge sedan jag hölls med detta. Kul och spännande. Men jag skyndar långsamt.... Låter jävligt spännande! Don’t burn yourself out, m’kay. Btw, grå jacka och multicam-brallor som BDU:s är underskattat och jävligt coolt! Kollade och provadd på på ett par CRYE-byxor häromdagen. Jävlar i mig vad fint de satt fint men dyra som satan! :sad face: Håller mig till Helikon-Tex men UF Pro’s krejor är också pra siiit. Redigerat 25 oktober 2022 av CHAE
slejnard Postat 25 oktober 2022 Postat 25 oktober 2022 1 timme sedan sa Neosus: Provade skicka pm till dig, Slej! Fick du nått? Nej inte fått nåt 🤔 kanske nån bugg?! Ska prova skicka till dig. Har bara använt 19% av meddelanden
slejnard Postat 25 oktober 2022 Postat 25 oktober 2022 1 minut sedan sa slejnard: Nej inte fått nåt 🤔 kanske nån bugg?! Ska prova skicka till dig. Har bara använt 19% av meddelanden Nix får ett felmeddelande
CHAE Postat 25 oktober 2022 Postat 25 oktober 2022 56 minuter sedan sa slejnard: Nej inte fått nåt 🤔 kanske nån bugg?! Ska prova skicka till dig. Har bara använt 19% av meddelanden 54 minuter sedan sa slejnard: Nix får ett felmeddelande Samma som jag fick? (Kolla Grahns post i Storforum) 53 minuter sedan sa slejnard: Kanske onkel @CHAE KAN LAGA FORUMET??? NEJ🙂 Kontakta admin👍🏼
Dark Of Light Postat 26 oktober 2022 Trådstartare Postat 26 oktober 2022 8 timmar sedan sa Neosus: Ja det låter kul det! Känn lugnet! Jag försökte att skicka pm till dig men det fonkar inte. Fonkar det att skicka pm till mig? Ja, jag skyndar långsamt. Nej, det fonkar inte med PM. Lite som i England. 6 timmar sedan sa CHAE: Herrejevvlar!! På 404:an dessutom. Det är episkt, min vän! Låter jävligt spännande! Don’t burn yourself out, m’kay. Btw, grå jacka och multicam-brallor som BDU:s är underskattat och jävligt coolt! Kollade och provadd på på ett par CRYE-byxor häromdagen. Jävlar i mig vad fint de satt fint men dyra som satan! :sad face: Håller mig till Helikon-Tex men UF Pro’s krejor är också pra siiit. 👍, kpd!
Dark Of Light Postat 26 oktober 2022 Trådstartare Postat 26 oktober 2022 Man undrar ju om det blir en solig dag igen? Kpd!
slejnard Postat 26 oktober 2022 Postat 26 oktober 2022 8 timmar sedan sa CHAE: Samma som jag fick? (Kolla Grahns post i Storforum) NEJ🙂 Kontakta admin👍🏼 Ja samma som du. Nej du kan va!
slejnard Postat 26 oktober 2022 Postat 26 oktober 2022 1 minut sedan sa Dark Of Light: Man undrar ju om det blir en solig dag igen? Kpd! Ja en får se. Snön är då borta. Morn å KPD!
Dark Of Light Postat 26 oktober 2022 Trådstartare Postat 26 oktober 2022 Hur mycket kom det, ja snö alltså?
slejnard Postat 26 oktober 2022 Postat 26 oktober 2022 1 timme sedan sa Dark Of Light: Hur mycket kom det, ja snö alltså? Ca en cm. Är i Sunderbyn ortopeden med sambon. De har sett nåt som neurologen missat så det kan finnas hopp om att hennes problem i rygg går att fixa! Håll tummarna!
Dark Of Light Postat 26 oktober 2022 Trådstartare Postat 26 oktober 2022 10 minuter sedan sa slejnard: Ca en cm. Är i Sunderbyn ortopeden med sambon. De har sett nåt som neurologen missat så det kan finnas hopp om att hennes problem i rygg går att fixa! Håll tummarna! Jag utbrister i ett regional solidariskt samt inställsamt "jåh!" och vill gärna påstå att det är mängden uppfångad fisk som ställt till ryggproblemen! Lycka till!!!! 1
Neosus Postat 26 oktober 2022 Postat 26 oktober 2022 Vi håller tummarna OCH tömmarna OCH tårna OCH.... en kopp av köffe!
slejnard Postat 26 oktober 2022 Postat 26 oktober 2022 Hon har nåt ovanligt. Ska få göra en till MR. Få se då Tack för tumhållningar 👍
Fidden Postat 26 oktober 2022 Postat 26 oktober 2022 Det kan vara en stenfisk. De är jävligt ovanliga. Fyller på med handhållna tummar. 1
slejnard Postat 26 oktober 2022 Postat 26 oktober 2022 Lutar åt plättar / kaboomcookies / pangkaka idag! 😋
Dark Of Light Postat 26 oktober 2022 Trådstartare Postat 26 oktober 2022 Just nu sa slejnard: Lutar åt plättar / kaboomcookies / pangkaka idag! 😋 Vad skönt att det inte var värre. Men hur hamnade de i ryggen?
Dark Of Light Postat 26 oktober 2022 Trådstartare Postat 26 oktober 2022 1 timme sedan sa Fidden: Det kan vara en stenfisk. De är jävligt ovanliga. Fyller på med handhållna tummar. Jag var inne på en lungfisk, men de har man ju i lungorna.
Recommended Posts