Dark Of Light Postat 14 oktober 2022 Trådstartare Dela Postat 14 oktober 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 oktober 2022 Trådstartare Dela Postat 14 oktober 2022 Ja... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 oktober 2022 Trådstartare Dela Postat 14 oktober 2022 ... jag vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 oktober 2022 Trådstartare Dela Postat 14 oktober 2022 Inte en... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 14 oktober 2022 Trådstartare Dela Postat 14 oktober 2022 ... av mina snyggaste. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 ☺️ Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 Nä, det blir ingen kpd. Inte idag. Vi får nöja oss med ett snett leende. Tack för det, "DoL", om det nu är ditt riktiga namn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 Jaha? Jag har då. Parkour VM nu i ettan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 Det brinner i en pannkaksfabrik. En pannkaksfabrik. Ofattbart. Hade de läst längsta hade de tagit det latenta hotet på större allvar. Pangkaksfabrik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 2 minuter sedan sa Fidden: Det brinner i en pannkaksfabrik. En pannkaksfabrik. Ofattbart. Hade de läst längsta hade de tagit det latenta hotet på större allvar. Pangkaksfabrik. Ja jösses! Läste precis detta. Oerhört!!! https://www.svt.se/nyheter/lokalt/halland/fullt-utvecklad-brand-i-industrilokal-i-lilla-tjarby Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 oktober 2022 Trådstartare Dela Postat 15 oktober 2022 1 timme sedan sa Fidden: Det brinner i en pannkaksfabrik. En pannkaksfabrik. Ofattbart. Hade de läst längsta hade de tagit det latenta hotet på större allvar. Pangkaksfabrik. Jag hörde att chefen smet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 Kpd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 He gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 Gjort smoothies. Ska he på vinterdäcken på bilarna idag 😩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 Pannkaksfabriken i Lilla Tjärby är den största i Norden där tillverkas omkring en halv miljon pannkakor om dagen. 😭😭😭😭😭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 Hugaligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 oktober 2022 Trådstartare Dela Postat 15 oktober 2022 (redigerat) 2 timmar sedan sa slejnard: Gjort smoothies. Ska he på vinterdäcken på bilarna idag 😩 Hääär äär deeet 🌞🌞🌞 Har han takräcken så det räcker? Redigerat 15 oktober 2022 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 Har du sol hela tiden, DoL? Gud så orättvist.. Här är det grått, molnigt och mulet! Och Grått! Och molnigt! OCH.... mulet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 OCH pannkakor ska det snart gräddas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 Ska man starta en pangkaksfabrik? JAAaa vikken bra idé! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Hääär äär deeet 🌞🌞🌞 Har han takräcken så det räcker? Ska skruva ner solen och ställa den lite högre upp närmare oss i norr ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 1 timme sedan sa Neosus: Ska man starta en pangkaksfabrik? JAAaa vikken bra idé! Egentligen ingen tokig idé! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 15 oktober 2022 Dela Postat 15 oktober 2022 Nu har jag bytt däck på två av två bilar. Slitigt! Vill ha dom på däckhotell men sambon tycker att jag behöver motionen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 oktober 2022 Trådstartare Dela Postat 15 oktober 2022 3 timmar sedan sa Neosus: Har du sol hela tiden, DoL? Gud så orättvist.. Här är det grått, molnigt och mulet! Och Grått! Och molnigt! OCH.... mulet! Jag har en egen sol i källaren. Du är ju Gudh, fixa vädret! 54 minuter sedan sa slejnard: Nu har jag bytt däck på två av två bilar. Slitigt! Vill ha dom på däckhotell men sambon tycker att jag behöver motionen? Hade jag stått inför samma dilemma hade jag tagit in på hotell. 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 oktober 2022 Trådstartare Dela Postat 15 oktober 2022 Du lutar väl inte hjulen mot väggen för... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 oktober 2022 Trådstartare Dela Postat 15 oktober 2022 ... jag har glömt hur den slutar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 oktober 2022 Trådstartare Dela Postat 15 oktober 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 15 oktober 2022 Trådstartare Dela Postat 15 oktober 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts