Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons

Nu säger de att jag ska ta tåget hem och spara biljetten. Men jag har inte råd att åka tåg. Hur gör jag nu då? Får kanske ta bussen och skita i läkarbesöket ändå.... Hoppas få svar på hur det kan lösas snart. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa slejnard:

Intressant även om jag är lite emot att plocka upp sånt som ligger i jorden. Tror att det är där av nån anledning

Herr´n äter alltså inte grönsaker?

1 timme sedan sa -k9-:

Vet inte om Knugen är på denna buss. Brukar ju inte känna igen honom när jag stöter på honom...

Ja, ragga på personer man känner är ju inte lika kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan sa slejnard:

Jo men inte byggstenar. 

Jag skulle nog hävda att utan gruvorna hade varit tomt där uppe. Inga arbetstillfällen och Sverige hade varit fattigare.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa -k9-:

Nu säger de att jag ska ta tåget hem och spara biljetten. Men jag har inte råd att åka tåg. Hur gör jag nu då? Får kanske ta bussen och skita i läkarbesöket ändå.... Hoppas få svar på hur det kan lösas snart. 

Tar du swisch?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa Fidden:

Tar du swisch?

På väg hem nu. Var mycket som blev helt fel med denna resa. Så pass mycket att den nästan blev totalt onödig. Tydligen har Falu Lasarett missat att de ville ha ett EKG taget innan jag kom till Uppsala med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir en större operation än de först tänkte. De ska ta bort lite annat som kan vara påverkat bara för att vara på den säkra sidan. Men det känns ju bara bra då det förebygger andra komplikationer som man annars riskerar i framtiden, efter en sådan operation. Så jag är nöjd med svaren jag fick ändå. Ungefär en månads kö bara med. 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan sa Dark Of Light:

Jag räknas ju inte för jag kör ju.

Tänkte fråga dig hur det känns att vara körd så ofta. Men insåg ju att den som kör inte blir körd, så jag tänker inte skriva något om det i denna tråd....

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan sa -k9-:

Tänkte fråga dig hur det känns att vara körd så ofta. Men insåg ju att den som kör inte blir körd, så jag tänker inte skriva något om det i denna tråd....

Ibland går jag för långt men då kör jag ju inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan sa -k9-:

Blir en större operation än de först tänkte. De ska ta bort lite annat som kan vara påverkat bara för att vara på den säkra sidan. Men det känns ju bara bra då det förebygger andra komplikationer som man annars riskerar i framtiden, efter en sådan operation. Så jag är nöjd med svaren jag fick ändå. Ungefär en månads kö bara med. 

Ja det är en sorglig följetong det där. Hoppas att allt blir när operationerna är opererade.

Kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

32 minuter sedan sa slejnard:

Ja kanske,  men är ändå inne på att återbruka mer av det vi plockat upp! 

Jåh men DET har du rätt i! Vi konsumerar alldeles för mycket!

Bara all elektronik, mobiler .. ehh... studioutrustning... eh... datorer... ja... kaffebryggare.

Hm.

Vi får nog alla skämmas, dra något gammalt över oss och fundera på om allt verkligen är så nödvändigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...