-k9- Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 3 minuter sedan sa Neosus: Jag ska nog åka buss oxå faktiskt! Ska till ICA och hämta ut körkortet! Buss på dem!
-k9- Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 Kommer kännas konstigt att vara i Uppsala utan ett skarpladdat automatvapen...
slejnard Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 30 minuter sedan sa -k9-: Oj! Nu blir det ju lite Kalles jul här. Du säger att du satte dig vid ratten men att någon annan kör. Spotta ut majskolven och fatta ratten igen. Det är ju Janne Långben som kör.... Hoppade på bussen i Antnäs 7.00.
-k9- Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 38 minuter sedan sa Neosus: Brukar du ha det annars? 😄 Jo det brukade jag ha här annars. Lika så i Båstad och i Lidköping.
-k9- Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 Nu fick jag veta att min läkartid är 13:00. Kommer inte hinna med bussen hem ju. Den går kl 14:00... Hoppas jag kan få någon annan resa hem idag då.
Neosus Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 21 minuter sedan sa -k9-: Jo det brukade jag ha här annars. Lika så i Båstad och i Lidköping. Trevligt!
-k9- Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 Nu säger de att jag ska ta tåget hem och spara biljetten. Men jag har inte råd att åka tåg. Hur gör jag nu då? Får kanske ta bussen och skita i läkarbesöket ändå.... Hoppas få svar på hur det kan lösas snart.
Dark Of Light Postat 10 oktober 2022 Trådstartare Postat 10 oktober 2022 1 timme sedan sa Neosus: Värst vad alla åker buss nu då! Jag räknas ju inte för jag kör ju.
slejnard Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 Nä nog måste du ta tiden hos läkaren. Har du ingen du kan låna pengar till tåget av?
Dark Of Light Postat 10 oktober 2022 Trådstartare Postat 10 oktober 2022 1 timme sedan sa slejnard: Intressant även om jag är lite emot att plocka upp sånt som ligger i jorden. Tror att det är där av nån anledning Herr´n äter alltså inte grönsaker? 1 timme sedan sa -k9-: Vet inte om Knugen är på denna buss. Brukar ju inte känna igen honom när jag stöter på honom... Ja, ragga på personer man känner är ju inte lika kul.
slejnard Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Herr´n äter alltså inte grönsaker? Jo men inte byggstenar.
Dark Of Light Postat 10 oktober 2022 Trådstartare Postat 10 oktober 2022 (redigerat) 3 timmar sedan sa slejnard: Jo men inte byggstenar. Jag skulle nog hävda att utan gruvorna hade varit tomt där uppe. Inga arbetstillfällen och Sverige hade varit fattigare. Redigerat 10 oktober 2022 av Dark Of Light
Fidden Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 1 timme sedan sa -k9-: Nu säger de att jag ska ta tåget hem och spara biljetten. Men jag har inte råd att åka tåg. Hur gör jag nu då? Får kanske ta bussen och skita i läkarbesöket ändå.... Hoppas få svar på hur det kan lösas snart. Tar du swisch?
-k9- Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 2 timmar sedan sa Fidden: Tar du swisch? På väg hem nu. Var mycket som blev helt fel med denna resa. Så pass mycket att den nästan blev totalt onödig. Tydligen har Falu Lasarett missat att de ville ha ett EKG taget innan jag kom till Uppsala med.
-k9- Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 Blir en större operation än de först tänkte. De ska ta bort lite annat som kan vara påverkat bara för att vara på den säkra sidan. Men det känns ju bara bra då det förebygger andra komplikationer som man annars riskerar i framtiden, efter en sådan operation. Så jag är nöjd med svaren jag fick ändå. Ungefär en månads kö bara med.
-k9- Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Jag räknas ju inte för jag kör ju. Tänkte fråga dig hur det känns att vara körd så ofta. Men insåg ju att den som kör inte blir körd, så jag tänker inte skriva något om det i denna tråd....
-k9- Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 Vad var det första ni så till Knugen när ni träffade honom för första gången? Jag sa -Hej! Vart är jag någon stans?
Dark Of Light Postat 10 oktober 2022 Trådstartare Postat 10 oktober 2022 17 minuter sedan sa -k9-: Tänkte fråga dig hur det känns att vara körd så ofta. Men insåg ju att den som kör inte blir körd, så jag tänker inte skriva något om det i denna tråd.... Ibland går jag för långt men då kör jag ju inte.
Dark Of Light Postat 10 oktober 2022 Trådstartare Postat 10 oktober 2022 36 minuter sedan sa -k9-: Blir en större operation än de först tänkte. De ska ta bort lite annat som kan vara påverkat bara för att vara på den säkra sidan. Men det känns ju bara bra då det förebygger andra komplikationer som man annars riskerar i framtiden, efter en sådan operation. Så jag är nöjd med svaren jag fick ändå. Ungefär en månads kö bara med. Ja det är en sorglig följetong det där. Hoppas att allt blir när operationerna är opererade. Kpd?
slejnard Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Jag skulle nog hävda att utan gruvorna hade varit tomt där uppe. Inga arbetstillfällen och Sverige hade varit fattigare. Ja kanske, men är ändå inne på att återbruka mer av det vi plockat upp!
slejnard Postat 10 oktober 2022 Postat 10 oktober 2022 Jaja men nu ska vi då på studiebesök i gruvhålen!
Dark Of Light Postat 10 oktober 2022 Trådstartare Postat 10 oktober 2022 32 minuter sedan sa slejnard: Ja kanske, men är ändå inne på att återbruka mer av det vi plockat upp! Jåh men DET har du rätt i! Vi konsumerar alldeles för mycket! Bara all elektronik, mobiler .. ehh... studioutrustning... eh... datorer... ja... kaffebryggare. Hm. Vi får nog alla skämmas, dra något gammalt över oss och fundera på om allt verkligen är så nödvändigt.
Recommended Posts