slejnard Postat 4 februari 2022 Dela Postat 4 februari 2022 Nu sitter snart hitten som en SMÄKK! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Morn å KPD på er längstaianer ☕️😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Nyskottad å nu blir det Öjebyn för bad å sen Max 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Dol?! Nu när jag ska på Max sen så undrar jag om du tror att det börjat några nyburgare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Haha så ni sover halva dagen??? 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Absolut inte, känns fett ovärt att göra något halvdant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Puckelpistar-Valter räddar första os-dagen. Aftonbladet kan lägga undan fiasko-stämpeln för nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 15 minuter sedan sa Neosus: Och en semla på det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 58 minuter sedan sa Fidden: Puckelpistar-Valter räddar första os-dagen. Aftonbladet kan lägga undan fiasko-stämpeln för nu. Ja vad kul. Lyssnade på radion. Är riktigt mätt nu asså. Max levererade ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Paltkoma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Vagott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Black Sabbath med Dio är fasen grymt alltså. Föredrar Ozzy men När Dio var med så vart he ändå riktigt bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 5 februari 2022 8 timmar sedan sa slejnard: Dol?! Nu när jag ska på Max sen så undrar jag om du tror att det börjat några nyburgare? Fan vet men BK här i staden är en kaos katastrof av stora mått. Där kan vi snacka nyburgare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 februari 2022 Trådstartare Dela Postat 5 februari 2022 Btw... Jag har öl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 33 minuter sedan sa Dark Of Light: Btw... Jag har öl! Gött. Jag har kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Jag har vatten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Gött! Å ja har snus! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Vad händer om LUFS är -13 istället för -14? Tycker det låter bra ändå. Det är leadsången som gör skillnaden. Utan den så håller det sig exakt på -14. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 9 minutes ago, slejnard said: Vad händer om LUFS är -13 istället för -14? Tycker det låter bra ändå. Det är leadsången som gör skillnaden. Utan den så håller det sig exakt på -14. Filen är en Loudness Unit starkare. om du tänker till Spotify och så så skulle jag säga det gör ytterst marginell skillnad. Många av mina egna låtar går ibland upp på -10 LUFS och inget har gått sönder. Låter det bra så är det bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Hos mig brukar det bli mellan -12 och -10. Jag gasar på som fan och det fungerar iallafall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 1 minut sedan sa Neosus: Hos mig brukar det bli mellan -12 och -10. Jag gasar på som fan och det fungerar iallafall! Jaha men perfekt 🤩. Gasen i botten å plattan i mattan får de bli då alltså 😊☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Det är som att köra en gammal Volvo! Grejerna håller ihop! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 ...men det går inte speciellt fort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Jo låtfan är snabb som satan 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Men Ulf hänger med bra på trummorna . Driver på låten snyggt! Få se vad som blir av den?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Det är själva processen att komponera och spela in som är roligast. Att det sen är några som lyssnar är bonus 😊☕️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 Ja! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2022 Dela Postat 5 februari 2022 24 minuter sedan sa Naymari: Filen är en Loudness Unit starkare. om du tänker till Spotify och så så skulle jag säga det gör ytterst marginell skillnad. Många av mina egna låtar går ibland upp på -10 LUFS och inget har gått sönder. Låter det bra så är det bra Låter bra nay! 👍 Hur går det för dig? Ser några händelser då o då på FB. Verkar storslaget! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts